dat herken ik na 8 maanden geen brood hebben gegeten stond mijn pa aan kraambed met verse duitse broodjes met grote bak filet hahaha maar goed, voorlopig mag ik er nog kilo's van eten.. iemand nog wat?
Ik weet niet precies hoe het werkt maar zeker als je een lange cyclus hebt zou ik zeggen dat je al wel wat van de extra hormonen in je lichaam kunt merken.
Jaaa limmeke ik ben daar ook zo verslaafd aan, lekker vers wit pistoletje ermee en en groot glas merk erbij
ik heb dat ook wel hoor nuchter proberen te blijven denken maar dit is de eerste keer dat ik nu al zo lang misselijk ben. en ik heb het 15 jaar lang binnen kunnen houden omdat ik het echt vies vind. maar toen ik van de eerste zwanger was lukte het me niet meer. en daarna lukte het me tot de volgende zwangerschap weer. en nu heb ik het bijna weer 4 jaar binnen kunnen houden dus ja dan ga ik me wel vragen stellen Of had je het niet echt over mij
Hihi jij was wel een voorbeeld tomnaat En ik snap wel dat als je iets hebt wat je normaal niet hebt dat je toch gaat hopen, dat had ik vorige keer ook hoor.. Ik wil alleen proberen te voorkomen dat iedereen (en ikzelf) teleurgesteld raakt, omdat ze zichzelf gek maken met wat ze allemaal voelen. Maar ik ga met je meeduimen dat het bij jou écht zo is hoor tomnaat! (en bij de anderen natuurlijk ook die in het bushokje aan het wachten zijn..)
lekker mijn vriendinnen stonden na de bevalling van Jesse met een picknickmandje vol met heerlijke roombrie en bruine pistoletjes en een bakkie filet..
owwww heerlijk gewoon Ik was samen met mijn zusje bevallen en het ziekenhuis, wij bunkeren. Zuster komt binnen, moest erg lachen
als je verse sushi eet is het geen probleem. sushi uit bijvoorbeeld alberthein.. voorgepakt, gevacummd is niet goed. maar vers mag je wel eten! EDIT voor alle zekerheid heb ik het opgezocht dat ik geen onwaarheden zaai BRON: http://www.babyboom.nl/index.php?option ... Itemid=196 Als er verse vis gebruikt wordt en hygiënisch wordt gewerkt is het eten van sushi en sashimi tijdens zwangerschap geen probleem. Vacuümverpakte vis die lang is bewaard wordt afgeraden tijdens zwangerschap.
whahahawhaaaa....Ik doe dat ook hoor! dus niks Je wilt toch elke risico (hoe klein dan ook) uitsluiten geen alcohol, filet american, brie, leverpastei, tartaartjes of biefstuk. Er blijft nog zoveel ander lekkers over
weet ik ook wel hoor misschien dat ik idd ga hopen (wat iedereen doet) en misschien nu helemaal aangezien mijn (stief)kids er nu ook bij zijn na 9 jaar en de oudste zegt nu gewoon al dat hij hier wil blijven en hij zag dat ik iedere keer hier op het forum zat te snuffellen dus kreeg meteen naar me hoofd wat ben je iedere keer aan het doen dus maar verteld waar we mee bezig zijn en hij vind het super leuk dus das ook niet erg en misschien dat ik daarom nog meer hoop omdat alle kids het geweldig zouden vinden en wij natuurlijk ook.( sorry voor iedereen die dit zo leest die al zo lang bezig is)