Begin hier trouwens ook een beetje de kriebels te krijgen... Voel van alles en heb gisteren een temp dipje gehad *dat zou een innesteling kunnen zijn... fingers crossed [-o< *
bus in brand steken gaat me toch wel wat ver Ik verveel me hier.. kan nix doen, mannetje wil alles zelf doen om huisje af te maken.. tis een puinhoop, koelkast is leeg dus daar valt ook nix te halen *grom* yup mama, negatiever dan negatief oo tempdipjes zijn niet slecht toch? ben niet zo op hoogte van het hele tempgebeuren hehehehe. maar als die morgen weer omhoog gaat.. dat zou goed zijn dan toch?
Oow Limmeke, dat is echt balen meid! Kan me voorstellen dat je je nu verschrikkelijk kl*te voelt... Temp was vanmorgen alweer omhoog, gisteren 0.2 lager als eergisteren en vandaag weer hetzelfde als eergisteren...
Dank je Sjors. Ben helemaal gek van poezen en heb ook daarop de avator uitgekozen. En ik vind het idd ook een schattig, leuk plaatje.
Mamlime, mijn temperatuur schommelt elke dag met 0.2 graden. Als hij maar boven je basale temperatuur blijft dan is het goed.
soooooooooooooooooow jullie lullen veel over de 600 pagina's Maar mag ik bij jullie op de lijst lieve meiden? Het is helaas misgegaan ah einde van vorige week. Maar we gaan vol frisse moed verder
hoi meiden, Ff snel een berichtje van mij zo weer aan het werk. Vandaag mijn NOD en nog geen ongi te bekennen. Gisteren negatief getest. Wanneer zal ik weer testen? Zijn er verder nog meiden in het roze?
Kita wat erg.. Sterkte, en dan toch een kleine welkom hier.. Ik weet niet wat ik moet zeggen, vind ik echt erg als zoiets gebeurt Gelukkig heb je weer frisse moed
Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3: Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi 16 : Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & lautje1979 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & JedidJah 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 31 : Alexia R & Miracles & Yinte 168 passagiers voor de roze bus!! 4 Zwanger, 27 Ongesteld, 6 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - Dizzy 15 Augustus: - zuurtje 24 Augustus: - JedidJah 30 Augustus: -Pixie Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
verdulleme Kita.. wat een K bericht Plof maar neer ergens, je ziet hoeveel rood we al hebben, dus er is vast wel een plekje vrij
Dank je wel voor je lieve woorden.. Maar het gaat gelukkig goed met me. Ik ben redelijk realistisch. En wist dat het nog mis kon gaan in dit stadium. Maar dat neemt niet weg dat ik idd hard van mijn roze wolk ben af gevallen Ik heb nu mijn NOD op 27 augustus, dan is mijn liefie jarig dus hoop dat het geluk gaat brengen.
@ Kita: Wat balen zeg dat het is misgegaan! Hopen dat je weer snel zwanger mag worden en dat het dan blijft zitten! Groetjes, Giegel
Kita, welkom hier. Helaas dat we jou in augustus welkom moeten heten.. wat erg zeg. Vind je heel sterk klinken, maar toch even een knuf * knuf *
http://farm3.static.flickr.com/2389/243 ... 0e2c_o.jpg Dan nemen we toch gewoon deze, heb je in ieder geval geen last van lekke banden