welkom kita. Het is inderdaad wel knap dat je zo weer er voor gaan! we gaan samen wachten tot de 27e, hopelijk langer dan.. tot het weekend. (30e). Ga we allemaal samen testen? wel leuk als bijna laatste in augustus bus samen te testen. Alleen jammer dat de kans dan inzit dat bijna iedereen al naar een mama 2009 topic gaat, of naar september/october NOD, dan zitten we hier in de stilte samen! steken we wat kaarsjes aan, maken we het lekker knus en hou de rust in huis! hehe
Die is Gaaf Bowen ruimte zat voor ons allemaal zwanger of niet, we maken er gewoon verloskamers in Welkom Kita....wat ontzetend K*T zeg dat je een MK heb gehad...wat goed dat je er zo nuchter tegenover staat. Leuk dat je ons komt vergezellen in de bus met malle meiden
Gefeliciteerd aan alle zwangeren Ik mag helaas weer op rood. Mijn nod was 4 augustus. Ik schuif door naar september en hoop niemand van jullie daar tegen te komen Dat jullie allemaal zwanger mogen zijn!
Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3: Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi 16 : Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & lautje1979 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & JedidJah 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 31 : Alexia R & Miracles & Yinte 169 passagiers voor de roze bus!! 4 Zwanger, 28 Ongesteld, 6 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - Dizzy 15 Augustus: - zuurtje 24 Augustus: - JedidJah 30 Augustus: -Pixie Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
AAAAHHHHH WAT ZIJN JULLIE LIEF! Ik had al van horen zeggen dat het hier n melige bedoeling is Ik had me bewust even teruggetrokken vh forum om mijn momentje te pakken. Mijn vriend heeft me heerlijk verwend, en hebben leuke dingen gedaan. Heerlijk naar zee geweest en n paar x lekker gaan eten, ook met mijn ouders. Dus ik heb de daagjes goed gevuld. Tevens heb ik het n mooi plaatsje kunnen geven.. Zodat ik weer verder kan.
@ kita: wat balen dat t niet goed is gegaan! Hoop dat je snel weer op roze mag! Jij was toch ook één van de tempers?!
Ik vind dat je het dan heel goed hebt gedaan kita. het is belangrijk het een plaatsje te geven en de tijd voor te nemen. maar je was ook al 10 weken, dat is al een kwart van de zwangerscha, dus idd niet niks!
@ Welkom Kita, wat vervelend dat je je hie rmoet melden, hopelijk ijn we gezellig genoeg en heb je snel weer een positest vast. Zal ik ziek worden.... net boven de plee gehangen....
ja, zucht * schud 2 Smints der mond in* Alle andere klachten: Van de week zere keel en vanochtend beetje hoesten zere (.)(.) ,voelen beurs Zere rug, zere benen krampjes, druk op schaambeen vreselijk veel trek maar weet niet waarin weeeig gevoel
weet het even niet meer.. maar hoe zijn je cyclussen en wanneer ben je met de pil gestopy? ik heb namelijk ook overgegeven bij mijn ongi