nee ik heb hem negatief gemaakt daarna nog mijn contrast donkerder gemaakt en foto verscherpt anders kon je de streep haas niet zien...hij lijkt zo overduidelijk maar dat is tie in ut echt niet zo om het op foto te kunnen vastleggen op een normale manier dus vandaar toch nog ff slagje om de arm houden tot vrijdag
oh ok dus zo een mooi streep was die eigenlijk niet. nou dan snap ik dat je nog even toch wil wachten.
Aaaah Small, ik snap hoe je je voelt..Dikke knuff en anders gewoon ziek melden. Hoop is helemaal weg, laat de ongi maar komen.
ben ik even weg, wat hoor ik nou.. @smallville, ik heb hele brede schouders hoor gaat het intussen weer een beetje... @Dreamer, balen meid @Bowen, leuke boot 8) @ Mamaline, wat spannend zeg! @ Kita29, wat ben jij sterk en heerlijk positief ingesteld we gaan samen naar 27 augustus
hallooooo augustBUSmEIsjes alias NODderella's 8) (inderdaad copyright klingel, maar plagieer er rustig op los hehehehehe! helpt vast meer roze! te geven in deze rode bus... GROM ) ja hier is klingel dan eindelijk weer! heb 14 uur geslapen vannacht en voel me alweer een stuk lekkerder. vandaar dat ik hier eens even een enorme monoloog ga neerkrabbelen!!!! eens even reageren op gij kletskippetjes!! roze, rode, zwarte, groene en anderkleurige buspassagiers, hou u vast! @IMD: joepieeieieiieieieieieieieie GEFELIIII! geluk&geniet!!! @debs: WERKELIJK WAAR! 1. hoeveel harder moet de zwangerschapstest van ons scherm knallen voordat je aan neemt dat je zwanger bent! 2. geloof je nou liever die gekke pendelaars van je die september zeggen, dan je eigen beeb in buik? [-( 3. kortom: GEFELIIIIIIIIIIIIII en GENIET! superveel geluk en plezier en hoeraaaa!! @lotus: KLUSSERDEKLUS! (plop ) @neonie: be creative! zeg tegen je collega in de pauze, dat je even een boodschapje moet doen. ik zou echt wel 124014703247 redenen weten om er even alleen tussen uit te kriebelen hoor! wachten tot vrijdag duurt nog 200 jaar! ik heb hier ook wel een test liggen, zal ik die even komen brengen anders ? TEST! trouwens, ik geef gehoor aan je 'draag roze schoenen- oproep' ; ik heb NU roze glitter-ballerina's aan 8) @moontje: wat spannend zeg. 5 dagen overtijd.. ik duim! [-o< @smallville: hoe zit dat met jou, heb je jezelf op 'ontpillen' gezet? (hebben we daar trouwens een kleur voor hihih) ik hoop toch echt dat je enorm zwanger bent.. maar ja, met zoveel nega testen zo lang na je NOD... was je ei niet later toevallig stiekum? aangezien je gister vruchtbaar slijn had.. misschien laat ei (ook wegens ontpillen)? KLUSSEN DUS! ik zou altijd je lijf en niet je banner vertouwen hoor! @claire: nog zo'n spannende case. maar- beetje bruin gehad? en wanneer laatste x getest? pfff duimerdeduimduim... [-o< @audrey: GIGA adator! jip&janneke zijn echt de beste! en trouwens ook: mooie voornaam! *die gaat klingel onthouden* en over dat je je eierstokken voelt: misschien komt je ei wel helemaal niet op dag 18 deze x maar op dag 14! KLUSSERDEKLUS! doe je ook aan ovu testen? dan weet je het zo! @jedid: hihih altijd grappig hoe jij sluikreclame maakt voor je favo artiesten/sites/programma's zeg, hoe zit dat nou? temp hoog=ei gevonden dus? lang leve tempen dan toch he! maar wat doet dat spotten daar? zou het ook ongi kunnen zijn? ik bedoel, wanneer is spotten ongi? afhankelijk van de hoeveelheid en de dagen ofzo? ooo ik hoop echt dat je EI gevonden hebt en nog meer: dat zaadjes EI ook hebben gevonden! [-o< @natjes: blije banner! en kilo eraf; you go girl! =D> @tijg: welkom! beh, ontpillen is irri he. zeker als je een onregelmatige ongi had....... enne, over schrikken als je 3! pagina's bij moet lezen: beware, vavond gok ik dat je 50! pagina's moet lezen! 8) als je je inschrijft hier voor zwangerschapsforum, krijg je er namelijk gratis en voor niets het kippenhok-klets-abonnement bij! @miss: welkom! snel zwanger worden hopelijk! @twigger: wat leuk dat je even voorbij komt HCG-en!! *vang* alles goed met jou?? @maine&@fio@dreamer: neeejjj niet de houten krakkekar in! ... maar wel veel vruchtbaar succes gewenst! @limmeke: 1. moet altijd zo om je lachen! helemaal mee eens om de banden van de augustBUS lek te prikken hehehehheh WIJ BLIJVEN HIER! 2. overtijd en nega testen? whiiiiiiiiii wat is dat nou weer? en je hbt de banners allemaal overboord gekieperd? ik dacht al dat ik net iets langs mijn raampje zag vliegen! 8) ik duim voor je hoor... [-o< @nikkijane: nou zeg, ronde 11. ik vind dat jij nou wel eens aan de beurt bent.. succes in september! @alice: nega test? mopper. misschien over paar daagjes? DUIMMMM @kita: heey jij hier... dat is echt niet goed. meisje toch wat is er geberud? ik wens je heeeeeeeeel veel sterkte en daarna ook weer een snelle en gezonde zwangerschap.. *digiKNUF* @tomnaat: pfoef, overgeven en misselijk is irri! maar ik denk persoonlijk niet dat je 4 dagen na je eisprong daar wegens zwangerschap al last van kan hebben.... hetgeen ik natuurlijk wel hoop @de discussie over wel/niet vis/filet/alcohol/enz voor je weet dat je zwanger bent: ik sluit me wel aan bij het 'limmeke/sjors/pixie-kamp' : alles met mate! maar niet onnodig hysterisch omgaan met een toastje filet americain terwijl je bv nog op je ei zit te wachten. heeft totaal geen zin! .. behalve als je je er gewoon beter bij voelt, wel of niet gefundeerd, want gevoel gaat dan wel weer voor! @za4a: jammer van de ongi.. maarL SUPER dat je in de augustBUS blijft! word je alsnog roze! @leonie: welkom! succes in de 7e ronde! geluksgetal he! @myprecious: klinkt als iets met je darmen.. missch even ha bellen ja! @bowen: gave boot zeg! maar niet dat wij daar allemaal nog in hoeven 8) we kunnen natuurlijk wel die septemberkar overvallen en vervangen door die boot heheheehhehe @renmar: GIL ja erg he! @.. fpoef dat was het wel even! het grappige is dat elke x dat ik een volgende pagina gelezen heb, er weer eentje bij komt nou dat was mijn reageermonoloog! @mezelf: ik heb me net beter gebeld dus nu mag ik van mezelf in de tuin zitten 8) de ovu test is weer nega sinds gistermiddag, dus ik verwacht dat ei gesprongen is (bijna) zou vanaaf nog x klussen zin hebben? kunnen ze mooi achteraan sluiten in de wachtrij
Hahhaaa Klingel, heerlijk om je reageer-monoloog te lezen! Je bent altijd zo vrolijk, positief en heel grappig en gevat! Enne zou vanavond nog even de wachtrij wat langer maken idd
hiiihhii alice, ach ja je moet wat he, qua motto@houding in het leven maar- soms DOE ik maar zo blij hoor... (duistere kant van klingel) wanneer ga je weer testen?
Wat ben je toch ook een lekkere clown he kling je weet iedereen wel weer een lach op het gezicht te krijgen....
lieve skete-beten, ik moet even wat kwijt... ik vind het hier zo heerlijk klessebessen dat heb ik wel eens anders meegemaakt
Ben er weer, gaat weer wat beter (alhoewel ik het liefst de gekke borsten eraf zou willen schroeven) Mezelf getracteerd op een lekker kopje warme choco (uit de automaat.. ) heb denk ik niet zo heel goed opgelet, of dacht hem te voelen rond de 18e jul. volgende keer maar dag voor dag opschrijven hoe en wat als nu mijn ei is is dat ook goed, hebben toevallig gister geklust. maar bij gen nieuws 19e naar de huisarts. (das vandaag + 2wk) Hoe schrijf ik dit in onze mooie buslijstje? voor testen: zat 9 en zat 16 en 2 aug cyclus van slag ?
Tis zo gezellig hier he Audrey! (idd mooie naam) Kling, ik ga niet meer testen..ik word toch ongi. Anders had ik nu toch wel wat moeten zien. (vanochtend test die je al 4 dgn voor NOD kan gebruiken en zit nu minstens 13 dpo dus )
@Smallville: knuf! @Klingel: zou vanavond nog een klusje wagen. Beter veel wachtenden, dan net 1 te weinig!
Blegh ik heb geen zin meer om te werken en ik wil NU naar huis.... of naar de stad even wat winkelen daar word ik ook altijd vrolijk van. Ik ga even heel hard werken en dan proberen of ik naar huis mag... @Klingel applausje voor je analyse/commentaar ik ben weer helemaal up to date!