zit ik toch te doen bwhahaa.. ondanks als banner het goed doet of niet maar zie nu wat jullie bedoelde. ik zat volgens mijn banner op dag 5 maar hoorde al op dag 6 te zitten, alhoewel ik toch vind dat ik op dag 5 zit (aangezien ongi smiddags kwam)
hihi net als iedereen hier...in je uppie zitten tandenbijten tot het einde van de maand. Nu kunnen wel mekaar door alle dingen heenslepen...geeft een heerlijk saamhorigheids gevoel
we hebben toch ook gewoon nix te klagen smallville? bedoel: de zon schijnt en het is warm = scheelt weer kapitalen aan saunabezoeken, rotzooi komt zo wel uit mijn lijf Overgeven = heeee, er zit een rand onder de wc.. die kan ook wel eens een beurt gebruiken...(had je anders noooooit gezien) Buikkrampen = beetje druk opbouwen om vanavond na de bruun boon weer een lekker muziekconcert te kunnen geven Nega test = heerlijk, voorlopig nog niet in paniek raken waar we die kleine nog moeten herbergen Zie je.. alles is gewoon positief
nog ideen hier voor het avondeten toevallig? heb echt geen flauw idee wat ik op tafel moet zetten vandaag
gister een knorr sausje gekocht. texanse barbeque maaltijd is met kip, paprika's, rode uien en krieltjes superlekker
We hebben nog een pak kant en klare nasi liggen en een blik kipsate. Dat wordt het als ik me er niet toe kan zetten om nog boodschappen te doen Anders wordt het euhm....wat in de aanbieding is qua groente en vlees, met aardappels of krieltjes. Heb dus ook niet echt een idee wat het gaat worden vanavond
Ja, ben echt superblij met julie, in je 1tje is dat niet te doen. Volgens was ik dan allang ziek thuis. *ook dikke smak*
Hmz dat klinkt ook wel goed, maar dan moeten we zelf pizza gaan maken i.v.m. de allergie van m'n dochter..... Eigengemaakte pizza is wel lekkerder vind ik, maar is vrij veel werk.
Ja een koemelkallergie, dus kant en klare pizza kan ze niet tegen want daar zit altijd kaas op en de bodem zit meestal ook koemelk in.