@debs: gij grapjas! (bek alweer leeg hehehe) @sjors: dank u nederig. ik zal het augustBUSNODkoninginnenrijk waardig ende vruchtbaar als queen bejegenen @priscilla: wat super na je moeilijke mk!!!! wens je alle geluk en geniet!!!! zo en nu echt de tuin in *met een glaasje roze limo* liefs! ps ik denk dat ik vanaaf eens even de chat ga uitchecken. u is gewaarschuwd!
Dan ga jij daarna opzeker op ROZE LOL Alice....heb ook wel us gehad hoor dat ik met me hoofd heel ergens anders zat..
Hoi hoi, Even een forumcheck vanuit Phuket, Thailand en ik zie dat er al 5 zwangeren zijn. Van harte gefeliciteerd en ik wens jullie een goede zwangerschap! Ik mag nog een paar daagjes wachten tot het testen. Heb wel rond het innestelen steken gevoeld, maar of dat kan? Weet iemand daar iets meer van? Ik zou het zo leuk vinden om hier een positieve test te hebben, maar probeer er niet te veel op te hopen...... Prima vertoeven trouwens hier! Succes alle klussers, wachters, testers!
Hoi meiden, Ik heb na mijn miskraam niet meer actief meegedaan in dit topic. Af en toe wat gepost en veel meegelezen. Ik kan jullie vertellen dat ik weer zwanger ben. Alleen heb ik geen flauw idee hoe lang, want ik heb helemaal geen menstruatie meer gehad.
oh gij klingel-bingel-augusbus-klessebes-schete-beet-queen, vanwaar al die humor, die wij van u zien? roze limo en glitterschoenen, uw positieve lachwekkendheid is om te zoenen de rode dagen kruipen voorbij ik tover, de klok tikt en zie daar ons ei oh dames hier van het NOD augustus front lach, sta op en dans in het rond word het een jongen of een meid lieve ladies, ook voor ons komt de tijd *lacht tevreden en slurpt haar cappucino weg*
@hanna: wat leuk dat je even inbreekt vanuit superthailand! bijna testen oooo wat spannend! ik hoop echt dat je daar posi mag testen! [-o< en een fijne vakantie nog! @sjors: jeuj gezelli!
WAT SUPER GEZEGT Lautje Gefeliciteerd Meis!! Lalala de zwangere komen met bosje tegelijk het forum op wandelen Hanna: Geniet je een beetje daar? hebbie goed geknutseld
Haha Audrey, ook geniaal! Lautjuh, gefeliciteerd! Hanna, leuk dat je ff komt kijken.. Hoe laat is het daar in Thailand? Hopelijk heb je een positieve test en een echte in Thailnad verwekte baby
Het gaat de goede kant op vandaag met al die nieuwe zwangeren. Als de rest in de bus nu nog deze voorbeelden wil volgen. Inclusief mezelf.
\ Gefeliciteerd meid! Tuurlijk gaat het goed. Snel de verloskundige bellen, dan mag je vast eerder voor echo. Dat heeft ze tegen mij gezegd tenminste als ik weer zwanger zou zijn.
gefeliciteerd pricilla! hier nega nieuws; heb nu helder bloed en buikpijn, wordt tijd dat ik naar de huisarts ga. zou iemand me op rood kunnen zetten? ben een beetje verdrietig, heb er ook nog een onsteking onder mn verstandskies bij, dus ga plat. wens iedereen de komende dagen veel geluk toe! kus voor de meiden xx