@ lautje: gefeliciteerd @ claire24: Heel veel sterkte en rust lekker uit. @ iedereen: bedankt voor de felicitatiess En even tussendoor heb een uitslag op me gezicht iemand mss tips
Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3: Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi 16 : Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & lautje1979 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & JedidJah 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 31 : Alexia R & Miracles & Yinte & Za4a 169 passagiers voor de roze bus!! 5 Zwanger, 30 Ongesteld, 6 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - Dizzy 15 Augustus: - zuurtje 24 Augustus: - JedidJah 30 Augustus: -Pixie Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Sterkte Claire!
oh gij audrey tijink oh gij dichtkanon, is het werk'lijk u die dat rijmzwijm verzon? u vraagt vanwaar zich mijn humor ontspruit daarop heb ik antwoord en wel duid'lijk en luid: het komt door gij allen; gij NODderella-spul waardoor ik mijn blijd(zwanger)schapsblaba onthul! want op dit forum komt alles voorbij; van pampers tot ongi tot langgezocht ei van groeinde (.)(.) en indrogende streepjes; van OB en pamper en bruiden met sleepjes van tranen met tuiten en lachen zo dubbel van foplijf-symptomen en champagne met bubbel van woorden van steun en van woorden van moed van hopen en bidden voor roze en tegen bloed kortom het hier kunnen uiten van de geheime wens is gezond en opkikkerend *kwak* voor elk mens! over mensen gesproken: doe ons er eens 1 zo'n kleine, heel kleine, achter ons schaambeen wij zullen hem of haar dragen vol geluk ende trots ongeacht de misselijkheid, kom(kommer)kwel en kots en dan werpen wij, geheel zonder pijn een beebje wiens naam 'augustbus' zal zijn! ohhh nee die laatste regel neem ik terug
Zal vana me best doen maar voor nu moet ik de groene bus halen anders mag ik op kantoor blijven slapen. Dus lady's tot vanav en mag er in de tussentijd nog maar veel ROZE bijkomen
hihihih zit jij tegenlijkertijd in een groene en in een roze bus? groen=de kleur van de voorrang, dat past dan weer mooi bij je nega posi test! @lautjuh: jeeeeeeeej ben je zwanger? ik ken nog wel van eerdere NODs! wat super!!!!!!!! is niet op het forum komen (lees: er minder mee bezig zijn) vruchtbaar voor je geweest?? geniet er super van he! en veel geluk voor een gezonde zwangerschap deze x.
audrey: jij begon! kreeg de inspiratie van jou giga gedicht! miracles: ja allemaal een ronde NIET forummen, en dan eens kijken wat er gebeurt! 1. het forum is failliet (ohnee we betalen er gek genoeg niets voor) 2. de pc krijgt rust 3. de rest van de wereld krijgt te maken met al onze gedachtes en gevoelens 4. uhhhh? valt me trouwens op dat er veel 6e ronders zijn! apart!
@ Hannah, Leuk dat je ff meekijkt, hoop dat je het enorm naar je zin hebt en we willen strax een berichtje van je dat je op roze mag...! @ Lautjuh, GEFELICITEERD!!! @ Audrey, supergedichtje, doe het je absoluut niet na! @ Priscilla, GEFELICITEERD!!! Helaas geen tips voor je... @ Claire, he meid, balen! En nou krijg je dat gezeut met die kies er ook nog bij . Hoop dat je je gauw weer beter voelt! @ Klingel, Jemig jij kan ook al zo dichten zg. Hoop niet dat dat de eis wordt om me te kletsen hier, dan kan ik wel opstappen Ga ff eten in de oven gooien!
Inderdaad, was me ook al opgevallen... Heb wel de hele tijd in mn hoofd dat we er een half jaar over zouden doen om zwanger te worden, dus wie weet! Klopt precies met mijn 6 rondes !
Heb t trouwens ook al geprobeerd om s niet op t forum te komen, maaaaaar... lees toch weer elke keer mee, dus dan kan ik net zo goed mee kletsen!
Lautjuh en Pricilla: PROFICIAAAAAAAAT Claire: Potverdrie.... dat was niet de afspraak he? Klingel: die roze eh.... kano's aan je voeten.. beeldig hoor *gniffel* 6E ronde... eh.. nou, alles bij elkaar opgeteld kom ik er wel aan hahaha. Maar alle gekheid op stokje.. ik ga niet door tot ronde 6! Ik weiger vanaf nu alles.. geen ronde 6, geen kinderwagen of vliegtuig.. geen eh... gewoon NU ronde 1.. en dat kan ik heeeeeel lang volhouden.. Dus mag ik me ff voorstellen.. Limmeke, 18 jaar en nog maagd.. ronde 1
Nooit gedacht, maar altijd gehoopt van carrierevrouw tot moeder omgedoopt de liefde bedrijven of gewoon even klussen er gewoon alles aan doen voor de NODbussen even kletsen en lekker met elkaar aan de chat Nu al beste vrienden...we kennen elkaar nog maar net meiden jong, dames wat ouder alles wordt hier besproken en zo nodig krijg je een brede schouder een wezentje, zo teder en klein is onze wens er alles voor over hebben, maar waar ligt de grens smorgens, smiddags of savonds laat lekker forummen op NOD, het houdt je van de straat Alle kleuren van de regenboog en roze is ons doel toch blauw, zwart of rood..sluit je aan bij deze heerlijke NODboel! * en nu moet ik eten koken, maar ik broed op meer.....!*