yep Ik weet dat ik op de 15de sta, maar bij mijn dochter teste ik pas 20 dagen na ei positief met dezelfde soort test. dus als ik nu het gemiddelde van 14 dagen aanhoud dan zit ik op 3 dagen voor NOD.
@ pixie: nou ik ben weer bijgekletst. @ klingel: tsja ik weet niet wat het is. Ik wacht mijn temp van morgen af . als hij laag is dan is het mijn ongi en als het niet laag is dan is het een ei en dan kijk ik verder wel weer. Het is echt vaag!
@ alle zwangeren: Gefeliciteerd! Ook voor jullie mannetjes, zij hebben hun zaadjes goed geinstrueerd! @ alle dichteressen: WAUW! Ik kan alleen goed dichten in november en de eerste week van december. Dan ga ik er helemaal voor. Heb al een paar jaar op rij voor alle collega's sinterklaasgedichten geschreven. Begin ik altijd in oktober al heel sneaky te vragen wat mensen graag zouden willen als Sinterklaas écht zou bestaan...... En op 5 december hangt de muur op het werk dan ineens vol met gedichten, het is nog steeds een groot geheim wie die gedichten maakt. En ik speculaar natuurlijk net zo hard mee, haha. Ik moet morgen naar de gynaecoloog voor echo en daarna bespreken we alle uitslagen van zaadtest en bloedonderzoek. Heel spannend allemaal. Ergens hoop ik dat er iets uitkomt waar redelijk eenvoudig iets aan te doen is. De gyn dacht aan PCO, zwanger worden zal dan nooit iets eenvoudigs worden, maar er is met hormoontherapie wel redelijk gemakkelijk iets aan te doen (als je geluk hebt dat het aanslaat). Die diagnose heb ik dus eigenlijk nog liever dan dat ze zegt: ja, alles is goed, we hebben bij jullie beiden geen afwijkingen kunnen vinden. Ga thuis nog maar 's een jaar proberen...... Mijn wens om zwanger te worden, het verlangen naar een kindje wordt steeds groter, daarom ook ben ik bereid welke diagnose dan ook te accepteren, als er maar een behandeling voor handen is zodat een zwangerschap niet te lang meer hoeft te duren.... Nooit gedacht dat ik zo zou praten. Over de chat: Ik ben niet blond (ook niet blont of blondt), hoewel met het weer van de afgelopen weken mijn haar wel erg snel lichter wordt, maar ik die chat van jullie niet vinden. Las dat er vanavond een chatdate is, dat vindt ik wel erg gezellig, ook omdat ik 7 kleuren stront schijt vanwege de afspraak bij de gyn morgen en zelf maar moeilijk m'n gedachten kan verzetten. Dus: WAAR IS DE CHAT? Dan kom ik eraan met thee en koekjes!
@zuurtje: oei wat spannend.. foto? @jedid: dat is wel een goeie: als temp omhoog, is het ei, en als temp omlaag, is het ongi! het zou opzich allebei goed zijn in de zin van dat je dan wat meer duidelijkheid hebt... tenzij temp even hoog om andere redenen en ei nog komt/is geweest.. onzekerheid BAH @pixie: hihihih een duel! @iedereen: even een serieuze vraag. en dat nog wel van de ovu-test-expert. ik ben het even kwijt: als je test weer NEGA is, dan springt ei toch binnen 12 tot 24 uur? ik had opeens in mijn hoofd 12 en ik ben te lui om de (voor bezoek iets te goed verstopte- kan zelf niet meer terugvinden - gebruiksaanwijzingen te zoeken) naja... wraps rollen! liefs kletsklingel
Ik ga morgenvroeg een test doen en dan zien of ik een foto maak.(afhankelijk van het resultaat) deze test krijg ik zelfs met de grootste moeite niet op foto, ook niet in negatief. Ovutest: als je ovutest positief is, dus 2 duidelijke strepen dan springt je ei binnen de 48u.
jeps, als test posi dan springt ei binnen 24-48 uur. ei zelf leeft dan max 12 uur maar: zondag om 17 posi test maandag om 17 nega mijn vraag is: is ei dus al zeker gesprongen? zondag 17 plus 48 uur maximaal, is dinsdag 17 uur. plus 12 uur max is 05 uur in de morgen OK ih weet het antwoord al!
Whoeaaaaa jullie gaan snel zeg, kan wel merken dat de bus nieuwe banden heeft. Lig helemaal in een stuip van jullie.
zo hey een week niet geweest haha ik ga niet alles nalezen hoe het hier gaat.. gister positief gestest voor eisprong. later als normaal dus denk ook een langere cyclus
Jeetje, wat gaat het enorm snel deze maand zeg Nu lees ik ook bijna niet mee hoor. Heb besloten om het allemaal maar een beetje 'los te laten'. Gewoon heerlijk relaxen, lekker klussen en als het raak is zou het natuurlijk fantastisch zijn! Eerst binnenkort maar eens even geweldig met zn 2-en op vakantie....heerlijk: nu al zin in!
Hallo allemaal, Zou iemand mij rood kunnen zetten op de passagierslijst. Heb helaas de op bezoek gehad........ . Op naar ronde 7.....ppffff Groetjes, Wendy