Hey dames, Wat gaan jullie hard deze maand ..... zijn er zoveel meisjes bij gekomen die zwanger willen worden in augustus? Gelukkig hebben we een bus, dan kan iedereen mee .... Ik zal proberen me niet zoveel bezig te houden ermee deze maand, ik ga ook niet steeds checken over hoeveel dagen mijn ovulatie is, want alhoewel ik zo goed heb geklust, hahha ....is het toch niet gelukt in juli ..... ik neem t een beetje rustig aan ..... en alle meisjes die moeten testen! succes !
Pffffffffffff ik heb echt de hele tijd het idee dat ik ongesteld ga worden. Maar straks moest ik bijna kotsen van de geur van de lasagne Wat kan je lijf toch raar doen he, ben benieuwd wat er gebeuren gaat
To be or not to be.. Tot die roze stip, een kruis of dubbel streep geloof ik het nie.. Een nieuw leven, een klein wonder Het klinkt zo gewoon, maar voor ons zo heel bijzonder het wachten lijkt zo vreselijk lang te duren weken, maanden in plaats van uren toch maar weer tellen, uitrekenen en opnieuw beginnen dag in dag uit klussen om de beste zaadjes voor je ei te winnen slechts één ei, een kleine geringe kans alle chromosomen bij elkaar voor een griet of een kleine mans foliumzuur, ovu, tempen of testen elke maand opnieuw, tot je hoort bij de besten dan is het voor elkaar de eerste controle is geweest, het is echt waar.. tranen van verwarring en vreugde.. weg is dan alle woede en verdriet van voorspellingen die niet deugde.. het aftellen is daarmee begonnnen naarmate de tijd voorbij strijkt heb je je angsten overwonnen Het blijft zitten en is gezond straks in je armen, zo'n kneupske klein zacht en rond je leven is mooi en compleet weet jij al hoe je aanstaande kleintje heet....? * nog niet helemaal tevreden... , dit kan nog beter..
Ook mooi Volgens mij zijn jullie al een tijdje bezig of niet? hihi ik ga niet alle pagina's teruglezen hoor Maar dis wel mooi
he dat laatste gedicht is wel mooi... Je moet een blog maken met al dat soort gedichten... Nou ik had net weer een kwak slijm met kleurtje. Ik ben benieuwd naar mijn temp morgen. maar ik denk dat hij laag is... mzz wanneer zou ik ga mijn nod hebben. Ik denk of op 30 september of op 1 oktober. whahaha ik heb namelijk absoluut geen idee meer wat mijn cyclus is, maar ik heb geen zin in september...
hihih dank! audrey gooide er een gedichtje naar mij uit, en dat heb ik beantwoord. en zo gaat het een beetje heen&weer, het spontane rijmen! wie het leuk vindt mag mee doen natuurlijk! @audrey: hij is mooi! tuurlijk, kan altijd beter, maar voor even zo uit de losse broedse mauw, heel goed toch! =D> ik knal er ook naar maar eentje uit denk ik! 8)
de grootste wens die ik in mij heb.. ..zit dubbel genoeg nog niet écht in mij zo; ik kan het ook kort en krachtig! eens even eten en dan eens kijken in/op de chat @audrey: we maken een bundel!
audrey.. heel mooi.! zitten iedereen nu op de mmm chat? ik vind het hier al zo hard gaan als iedereen online is. kan echt geen chat aan! Wendy ik zal je even op rood zetten.. helaas.. moet jij nu naar septemeber dan?
Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3: Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi 16 : Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & lautje1979 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & JedidJah 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 31 : Alexia R & Miracles & Yinte & Za4a 170 passagiers voor de roze bus!! 7 Zwanger, 31 Ongesteld, 6 Negatieve test, 3 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - Dizzy 15 Augustus: - zuurtje 24 Augustus: - JedidJah 30 Augustus: -Pixie Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Hoi allemaal, Klingel had helemaal gelijk, ronde 7 heeft geluk gebracht. Kon het niet laten om vandaag een zw-test te doen en hij was positief! Ik mag op roze!!!! Echt super blij, wel heel onwerkelijk!
FANTASTISCH! hehehee.... heb je een foto te laten zien. gefeliciteerd leonie trouwens. ik heb je toch net op de lijst gezet? hahaha