Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Sylvia & leeuw89 & Tessa8 2 : 3 : 4 : Chantal87 5 : 6 : 7 : 8 : 9 : 10 : Verhip 11 : 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 6 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Heb mezelf op 1 augustus gezet, uitgaande van een cyclus van 31.. Op naar de volgende ronde met frisse moed!
Hier nummertje 7 voor de lijst.. Ik mag op 3 augustus. Man-lief had rond mijn ei geen zin om te klussen. Dus ik moet over 5 dagen ongesteld worden. En verwacht niet dat het dit keer raak zal zijn zo ver bij mijn ei weg geklust. Dus maar weer vol goede moed op naar augustus! X Mara
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Sylvia & leeuw89 & Tessa8 2 : 3 : Mara24 4 : Chantal87 5 : 6 : 7 : 8 : 9 : 10 : Verhip 11 : 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 7 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Mara24, je staat erop!
ik denk helaas het laatste we wachten wel af jullie horen weer van mij als ik ongesteld ben geworden gr en succes met zwanger worden
Tessa en Mara: welkom! Het begint al drukker te worden hier in augustus! Zijn er idd veel op 1 augustus! Ben wel heel benieuwd hoeveel zwangeren er deze maand zijn, ik hoop veel! Chantal: Lastig als je cylcus van slag is, meid. Ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt! Manon: heb toch maar een keer getest voor de zekerheid en was negatief. Geeft niks hoor, had me toch al ingesteld voor deze ronde en ik zie deze ronde ook als onze 1e echte ronde nu mn ongi (eerste ongi!) is geweest.. Liefs Syl
www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Sylvia & leeuw89 & Tessa8 2 : caro78 3 : Mara24 4 : Chantal87 5 : 6 : 7 : 8 : 9 : 10 : Verhip 11 : 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 7 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
hallo augustus dames, heb mezelf op de 2e gezet voor de 12e ronde. succes allemaal deze maand ik hou er al rekening mee dat het bij ons niet meer spontaan gaat gebeuren, dus ik heb al mijn hoop gevestigd op de gyn
Ik hoop ook dat er heeel wat zwangeren mogen zijn in augustus! Waaronder ikzelf natuurlijk hopelijk ook Wij gaan op naar de volgende ronde! Heb een persona aangeschaft, hopen dat ie werkt bij mij..
Caro: welkom! Wil jou ook succes wensen. Misschien gebeurd het nog spontaan, ik duim voor je! Tessa: ik vind hem erg handig de Persona! En mocht het apparaat nog niet meteen een ei aangeven dan kun je ook de staafjes aflezen, erg handig! Liefs Syl
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Sylvia & leeuw89 & Tessa8 & Moontje 2 : caro78 3 : Mara24 4 : Chantal87 5 : 6 : 7 : 8 : 9 : 10 : Verhip 11 : 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 9 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Heb mezelf er even bijgezet op de 1e augustus, dat wordt spannend! Ben vandaag ongi geworden, dus zit wel een beetje (veel) te balen... Heb ook even het aantal passagiers veranderd, dat waren er iets meer al dan er stond! Gezelligheid kent geen tijd! Groetjes!
@Sylvia, Hoop dat hij werkt bij mij! En anders zou het erg handig zijn om de staafjes af te lezen Ik ben wel blij dat ik hem aangeschaft heb.. Aangezien er toch een nieuwe ronde is begonnen. @Moontje, Balen he? Ik ben gister ongi geworden Maargoed, met frisse moed op naar een volgende ronde! Positief blijven denken
Moon: Welkom bij nod augustus. Weer iemand erbij voor 1 augustus De dag dta je ongi bent is altijd ff flink balen ja..als de ongi weer weg is heb je meestal weer goede moed Ik ben afgelopen keer pas voor de eerste keer ongi geworden na mn bevalling, komt omdat ik dus lang bv heb gegeven. had mn ei daarvoor al wel gesignaleerd (eerste ei sinds lange tijd dus) wel wat geklust maar verwachte er ook niks van omdat ik eigenlijk zoiets had van: eerst maar eens ongi worden voor het eerst. was klein beetje blij dus met die eerste ongi. Hoop dat n cylcus nu goed is en niet te lang. Ik zie dit als onze eerste ronde..als ik mn ei heb gehad weet ik precies wanneer nn nod is (kan dus nog eerder of later zijn dan 1 augustus, ga nu van cylcus van 37 dagen uit, heb het maar ruim genomen) Tessa: ik lees vaak dat een persona eerste ronde nog geen ei symbool aangeeft. Verschilt per persoon. Ik zou de staafjes in ieder geval goed in de gaten houden! (linkerstreepje dat lichter wordt en rechtstreepje donkerder is ei op komst, op het moment dat lh hoogste is, is rechterstreepje heel donker en linkerstreepje bijna niet zichtbaar) Liefs Syl
Caro en Moontje: welkom in augustus! Ben blij dat er weer mensen bijkomen, maar wel jammer dat jullie niet zwanger zijn natuurlijk! Ik ben hier al vanaf dag 1. Was toen heel eenzaam! Nu komen er mensen bij en kunnen we gezellig kletsen! Jullie hebben vast wel terug gelezen, maar ik ben nu met ronde 5 bezig en heb een cyclus van 46 dagen... erg lang dus! Ik twijfel erg over die etos pillen. Ben ff naar de winkel gegaan, maar er zit niet eens een bijsluiter bij.. Daar hou ik nooit zo van... Is me nog steeds niet duidelijk wat die pillen nou precies doen.. Heb al een vraag gesteld op dat topic, maar geen antwoord... gaat meer over ditjes en datjes... helaas.. @Syl: wordt druk he, op 1 augustus! Misschien maar een testmarathon inzetten voor 2 augustus!? Liefs, Manon.
Manon: ik weet verder ook niet heel veel van die etos pillen...ik gebruik ze dus wel. Kan verder geen kwaad ofzo hoor, er zit foliumzuur enzo in, en iets natuurlijks/homeopatisch wat helpt om je cyclus regematig te maken. Misschien inderdaad maar een testmarathon houden op 2 augustus...ik verwacht dat er nog wel meer bij zullen komen, ben benieuwd! En of mijn nod echt rond die tijd zal zijn.. Begin nl (veel!) sticky slijm te krijgen, iets wat ik bijna altijd voor mijn ei krijg, voor ik dat rekbare slijm krijg...dus ben benieuwd of ik mn ei idd rond volgende week al heb...Spannend spannend! Liefs Syl
@Syl: dan ben je inderdaad een beetje (erg) blij dat je normale menstruatie er weer is lijkt me zo! Kun je weer aan de slag voor nog een wondertje! Succes, ik hoop dat je snel zwanger mag zijn. @Tessa: ja, het is even balen, maar we gaan gewoon door, niet achteruit kijken en positief blijven, toch?! @Manon: Ik slik gewoon wel foliumzuur, maar heb nog niet naar de etospillen gekeken. Vind het ook maar iets raars. Misschien dat een apotheek of huisarts kan vertellen of het wel of niet goed is? Het idee voor een testmarathon op 2 juli is goed, ik doe mee! Liefs, Moontje
ik kom ook in de augustus bus te zitten.. alleen even afwachten mijn ongi. zwanger ben ik niet.. was niet actief genoeg ervoor hahaha.. ga alvast even die 7 paginas lezen
Pixie: welkom! Veel plezier met teruglezen! Moontje: ja, ik ben nu in afwachting van mijn ei...spannend!Leuk dat je ook meedoet met de testmarathon! liefs Syl
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Sylvia & leeuw89 & Tessa8 & Moontje 2 : caro78 3 : Mara24 4 : Chantal87 & xgabyx 5 : 6 : 7 : 8 : 9 : 10 : Verhip 11 : 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 10 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Heb mezelf er even bijgezet op de 1e augustus, dat wordt spannend! Ben vandaag ongi geworden, dus zit wel een beetje (veel) te balen... Heb ook even het aantal passagiers veranderd, dat waren er iets meer al dan er stond! Gezelligheid kent geen tijd! heb mezelf er bij gezet voor de 4de