NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    nee heerlijk door slikken haha
    zijn zo vies het is zo'n pilletje die je meteen door moet slikken anders valt hij al op je tong uit elkaar bah als ik er al aan denk word ik misselijk haha
    maar gelukkig was vanmorgen me laaste nu moet ik de 11de terug naar de gyn en krijg ik een inwendige echo om te kijken hoeveel eitjes er klaar staan om te springen want het kunnen er nu ook meerdere zijn, en om te kijken hoe groot het eitje is

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik kan het even vertellen.. alexia is weer offline. als Alexia in deze ronde zwanger zou worden, zou het uitgerekend maand niet goed uitkomen (afstuderen ? geheugen is soms niet zo top). dus slaat ze deze maand over.

3. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    euh niet zwanger test ?

maar als je nu echt zwanger ben
    GEFELICITEERD :D

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    raar het wetenschap dat ze dat allemaal kunnen doen

5. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @ gaby Ik heb ook een vraagje over de Clomid...
    Wanneer krijg je dat? Ik zie dat je ook in ronde 7 bent (net als ik), waarom zit je al bij de Gyn?

6. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ja heel freaky gewoon :confused:

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    duidelijker kan idd niet! :D nogmaals gefeliciteerd... wie wil nou streepjes als je zoiets kan duidelijk zien ahaha

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Zo'n digitale clearbleu test: als je niet zwanger bent komt er te staan niet zwanger.
    En als je zwanger bent alleen zwanger. Wat dus bij mij was!
    Yoehoe!

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ze zitten er nog, maar schuif de schuld op zwangerschapskilootjes die er nog niet af zijn ;)

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @tischa: hee mede ronde 6 er! :D

wat goed van het klussen rond ei en je vent van wie het letterlijk en figuurlijk kwam hehehe!
    dit is onze ronde hoor!

6!
    :D

11. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

oww ja nu je het zegt...nu weet ik weer dat ze dat gezegt heeft idd ;)

12. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    He Gaby, heb wel vaker gehoord dat Clomid zo vies is. Balen zeg van die bijwerkingen. Hopelijk heb je het maar 1 ronde nodig.. Heb je het nu een week geslikt? En vandaag moest je toch ook naar de gyn. Hebben ze vandaag ook een echo gemaakt?

13. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ueh ja waneer je het krijg .......

ik ben toen naar de gyn toe gestuurd via me huisarts voor me cyclus toen was hij eind de 30 , dus ook niet extreem meer ofzo
    maar de gyn vroeg bijna niks over me cylus haha en hij wil me nu gewoon zwanger hebben!
    hij heeft me toen duphaston om me cyclus nog wat korter te maken zodat ik in een jaar tijd ook meerdere kansen heb .
    hij zei dat hij me eitjes een beetje klein vond dus daarom heb ik volgens mij de clomid
    en ik mag in me handjes klappen dat hij me zo helpt , dat hebben meerdere meiden hier ook al op het forum tegen mij gezet want je mag pas na de gyn als je langer dan een jaar bezig ben en dan duurd het vaak ook altijd nog ff!
    en ja ik zit nu in ronde nummer 7 maar ben wel in begin november met de pil gestopt

hoop dat je me antw een beetje snap ;)

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik ga supernatural even kijken.

en daarna.. even tijd met vriend doorbrengen ;)
    meiden die klussen vanavond. klusze! en dames die duidelijk wachten op ongi .. hopelijk breekt het dan door, want dat wachten is ook niks.
    meiden die morgen ochtend vroeg testen.. veel sucess. hopelijk kan er morgen ook zoveel roze komen.

slaap lekker voor straks meiden.
    *Knuffel*

15. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

leonie vanaf wanneer kun je die test doen?
    das toch veel makelijker dan klooien met heeeeellllee licchtee vage strepen :D

16. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    vanmorgen me laaste pilletje genomen echt nasty :(

ik moest vanmiddag naar me maag darm lever arts toe voor me darmen
    de 11de moet ik pas weer naar de gyn

17. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @ gaby: thanks!
    Ik twijfel nogal of ik uberhaubt ovuleer en baal dat het langer duurt dan verwacht. Ben deze maand maar begonnen met tempen, zodat als ik naar een Gyn ga alvast wat voorwerk heb gedaan

18. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    dat doe je goed dan :D
    maar als je deze maand geen eisprong heb zou ik gewoon je huisarts bellen en het hem uitleggen en dan gewoon vragen of je naar de gyn mag want nee zo schiet het niet op !

19. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Dank jullie wel voor de lieve felicitaties!

Alle andere zwangeren ook GEFELICITEERD!

Morgen maar weer even voor de zekerheid een testje doen, hij zou toch duidelijker moeten worden!? Hij is nu nog zo vaag en dan durf ik het haast niet te geloven... 8-[

Weet niet als ik nu zo'n clearblue test zou doen of er zwanger komt te staan? (aangezien de normale test heeeeeel licht is)
    Wat denken jullie?

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @leonie en beginneling: HARTELIJK GEFELICIFLAPSTEERD!!! :D

ff over de Clomid: Clomid is rotspul. Je moet het supersnel doorslikken want het is echt hartstikke vies! Ik had de laagste dosering, maar kreeg er vreselijke hoofdpijn van. En ik ben 5 :confused: kilo er van aangekomen!
    Maaaaaaaaaaaaaaar ik ben vreselijk blij dat het bestaat, want na 3 rondes Clomid ben ik al zwanger geraakt! En dat na een jaar waarin ik (inclusief ontpillen) totaal maar 7 keer ongi ben geworden. ;)

Ben trouwens van die 5 kilo er inmiddels bijna 2 weer kwijt. Maar da's te danken aan de misselijkheid ;)

Succes dames!
    Enneh...testers van de 30ste: extra geluk verzekert! Da's de dag dat ik jarig ben en eindelijk iedereen ga vertellen dat ik zwanger ben! :D

Liefs Tezzz

Deel Deze Pagina