Wanneer testte je voor het eerst licht positief? Was dat 4 dagen voor NOD? Ik wil ook zo graag testen :-$
Dames, kijk eens in m'n album. Daar staat een hele rits testen die ik heb gedaan. Op 12 dpo heb ik de digitale gedaan. Mijn streepje was dus best wel nogal heel vaag, maar de digi gaf al wel 'zwanger' aan. Ik heb wel eerst een kruitvattest gedaan voor ik die dure digi ging doen hoor Van de kruitvat zijn zo gevoelig.
Ik had eerst een kruidvattest gedaan en die was vrij licht de streep. Vooral manlief had extra bevestiging nodig. Dus toen met clearbleu. Ik zou vanaf 7 augustus kunnen testen en dus vandaag al positief. Had 8 augustus willen testen maar kon het niet volhouden, haha! Op de verpakking staat dat je ermee kunt testen vanaf de dag dat je ongesteld moet worden. Die dingen zijn wel duurder maar geven meteen duidelijkheid. Ik had ze per twee gekocht. Dus mocht ie niet zwanger aangeven en je twijfelt daarna nog, kun je paar dagen later nog een keer testen. Hebben jullie hier iets aan?
hey meiden, ik heb met clearblue digitaal 3 dagen voor me NOD positief getest. binnen 1 min stond op het schermpje Zwanger! dag er na een gewone kruidvat test die gaf een lichte 2e streep aan. dus om niet in twijfel te zitten raad ik de clearblue echt wel aan!
zo weer bijna uit geklusd!, nu maar weer op het bankje, maar dat kan ook gezellig zijn! Gelukkig zitten de aankomende 2 weken helemaal volgepland met leuke dingen, dan duurt het wachten tenminsten niet té lang.... Hoop zo dat het deze ronde wel raak is ( net als iedereen natuurlijk) zit nu in ronde 6, maar het geduld word toch echt wel minder ( ook al maakt t geen verschil.....)
jeppers! thanks voor het antwoord...voortaan gewoon de digitest halen dus ipv die stomme streeptesters
uhhhh ha ha... ik mijn geval in ieder geval wel Maar als het deze ronde niet raak is bij jullie ( ik hoop natuurlijk van wel) denk dan maar weer aan die over uren
Inderdaad Klingel! Ronde 6 is het RAAAAAK Wat was het ook alweer? Owja ik weet het nog.... 5*20=100%!
Hoe komen jullie allemaal aan die pendels! heb al eens iemand gevraagd, maar nooit iets gehoord, en wou het toch wel graag eens proberen....
Dat gaan wij vast ook wel doen, maar denk er na de ei niet zo erg bij na! Dat verplicht doen is ook niks, maar eigenlijk hebben wij het nog maar 2 x 'verplicht' gedaan, maar dat vond ik echt niks ( en mijn mannetje ook niet 8) ) Normaal gesproken vertel ik ook nooit wanneer mijn ei ongeveer is, is voor hem wel zo prettig denk ik...
Ja daar hebben we wat aan meiden! Thnx! Morgen nog maar even een 'gewoon' testje doen... ben pas vrijdag in de mogelijkheid zo'n clearbleu te halen, dus doe ik het dan wel. Ik testte trouwens 4 dagen voor NOD heeeeel licht positief.