krijg eipijnen rechtsonderin buik.... Verwacht vanavond posi ovutest eigenlijk.... nog ff afwachten... Heb de neiging om elke keer als ik moet plassen een ovutestje erbij te pakken...
nou als ik naar je pendels van augustus kijk, zijn die kids van je waarschijnlijk al aardig aan de slag.. is bedoeld om je op te beuren..is het een beetje gelukt? *knuf*
is wel balen small na ja, misschien gaan vandaag poorten wel open.. kheb de manege in elk geval binnen grijpafstand staan Voel me echt hondsberoerd.. het gaat zolang ik lig, maar dan moet ik opstaan omdat blaas knapt.. en dan kan het wegslikken weer beginnen. En dan wordt het ook nog zon heeeeeeeeeeeeeerlijke zomerse dag.. tuin ligt alweer vol met mussen die van dak zijn gevallen. @debs: meiske, hoe gaat het met jou nou? @giegel: is heel raar, als ik aan jouw naam denk, zie ik altijd een klein vrouwtje met zon megaaaaaaaaaaaaaaa kroeskop alla 1975 gek he? @Klingel: inmiddels helemaal beter? en dat komt allemaal door je roze schoentjes? ( ziet een nieuwe attractie bij efteling verschijnen.. dan gooien we die saaie rode schoentjes weg)
ff tussendoor: Een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan, haalt diep adem en zegt: Wat ruikt je haar lekker! De volgende dag gebeurt hetzelfde, de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt: Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker! Dit herhaalt zich een aantal dagen. Na een week ontploft de vrouw en gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt: Dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar! Ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege sexuele belaging! Haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd: Maar waarom vind je het erg dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt? Waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt: Omdat die hufter een lilliputter is!
Zie net dat ik al over de 200 berichten heen ben... en dat in een week tijd... wahahahamwhaahaha hoezo kletskous
De golfpro had wel eens met vrouwen gewerkt die wat meer aanleg voor het spel hadden. Na op talloze manieren uitgelegd te hebben hoe zijn leerlinge de grip precies moest vasthouden als ze ooit een goeie bal wilde slaan, adviseerde hij ten einde raad: Houd u de club nu eens vast, zoals u het lid van uw man vasthoudt. Ze deed het en sloeg gelijk een drive van 160 meter. Uitstekend!, riep de pro, en haal m nu eens uit uw mond en neem m in uw handen
Haha was het maar waar... mn lijf verzint gewoon iedere ronde weer iets nieuws om me te pesten Een collega komt net naar me toe: je kunt beneden wel even gaan slapen, pff mn ogen vallen gewoon dicht hier en nu valt het anderen ook al op . Ik ga proberen om eerder weg te gaan vandaag en even de stad in te duiken dat vrolijkt altijd op
Henkie gaat naar zijn vaste hoer en zegt tegen haar: Ik wil weer ouderwets van bil. Waarop die hoer zegt: Ik weet iets veel lekkerder, op zn Spaans. Maar dat kost je wel 50 euro meer. Prima, zegt Henkie en ze gaan van bil. Tijdens de na de sex -sigaret, wil de hoer afrekenen. Henkie vraagt: Wat was hier nu zo Spaans aan? Waarop de hoer zegt: Oh sorry, vergeten... OLE!
Haha Limmeke, you go girl. Vrolijkheid, dat hebben we nodig! Ik stel voor, we doen met z'n allen een GROUPHUG!!! Neonie, wat naar zo'n heftige bloeding. Het is al veel gezegd maar ik zou idd de HA ff bellen om te vragen of dit wel helemaal goed is... Liefs