Hoi Allemaal... Ik ben een beetje te voorbarig geweest met mn 'ik-mag-op-rood-statement'. Ik had namelijk last van bruine afscheiding (heb ik altijd als voorbode van mijn ongi), maar dat is er weer mee gestopt... dus we wachten nog ff af! Kus!
Daar word je ook geen wijs van, kan dus nog alle kanten op, hopelijk de goede @Dizzy, stekkerdoos, ha ha ha ha
Spannend hoor Nikkijane... Hoop voor je dat het allemaal goed zit en je op roze mag ipv op rood... Dizzy; haha, die zijn ook leuk!
Een dokter denkt na en vraagt zich af of een gek een beetje verstand heeft. Hij tekent op de muur een deur en roept naar de gekken dat ze vrij zijn. Alle gekken knallen tegen de muur behalve een gek die lacht. De dokter vraagt waarom ie lacht, de gek zegt: 'ik heb de sleutel!' Er komt een man bij de dokter met een briefje: Ik kan niet praten. Oke, zegt de dokter, leg uw hand maar op de tafel. Doet de man. De dokter pakt een grote hamer en slaat op de hand van de man. AAAAAAA! roept de man. De dokter zegt: Goed zo, morgen leren we de B Hoeveel % van de mannen valt na de sex gelijk in slaap? 1%, De andere 99% moet eerst nog naar huis
@ dizzy en small: Inderdaad een beetje spannend... maar ik hou mezelf maar voor dat het niks is! Anders zou ik echt gek worden... Zou niet de eerste keer zijn dat ik overtijd ben, en negatief ga testen... dus we wachten nog maar ff af....
Een hopeloze man zet een advertentie in de krant: HELP IK ZOEK EEN VROUW! Twee dagen later krijgt hij een postzak vol met brieven waarin staat: JE KRIJGT DE MIJNE
Een man wil ook wel eens naar de hoeren. Voor het eerst gaat hij naar de Wallen in Amsterdam. Bij de eerste de beste hoerentent belt hij aan. Een schuifje in de deur gaat open en een zwoele damesstem zegt: Ja? Dan zegt de man: Ik kom hier om eens flink genaaid te worden. De vrouw zegt: Meneer, dit is een besloten club. U moet eerst 100 euro door de brievenbus betalen. De man haalt zijn portemonnee tevoorschijn, en propt 100 euro door de brievenbus. Hij wacht een minuut, twee minuten, vijf minuten, maar er gebeurt niets. Dan belt hij weer aan, het schuifje in de deur gaat open en een zwoele vrouwenstem zegt: Ja? De man zegt: Ik kom hier om eens flink genaaid te worden. Zegt de vrouwenstem: Alweer?