ja, maar halverwege de maand zijn er altijd al veel weggevallen.. of zwanger en zitten bij april mamma's.. of ze gaan door naar sept.. .dus het wordt wel rustiger hoor maar goed, debs en ik en small en giegel en gaby blijven in augustus..zwanger of niet
update: *Loopt nog steeds in joggingbroek, heeft echter wel een ander truitje aangedaan...* Hoe interessant is dat voor jullie om te weten....
Bahhh! Wat betekent het nou weer als pb's die je verstuurd hebt in de wachtrij staan? Edit: never mind
*is happy, heeft eindelijk de juiste outfit gevonden...* ~staat nog wat te draaien voor de spiegel en bedenkt zich: 'of toch niet, hmmm'~
Dat je inbox vol zit en eerst oude berichten verwijderen moet voor je de nieuwe kunt lezen vraagje algemeen......wil na mijn ongie graag ook met ovutesten beginnen maar welke kan ik het best aanschaffen?
tsja... zat ik zelf ook al aan te denken, maar het terkt hier nu wel een beetje dicht.... misschien met een legging eronder?
Thanks.. Als het niet geeft dat het een beetje prijzig is raad ik de digitale van clearblue aan, niks geen vage lichte/donkere streepjes, maar gewoon een smiley als het positief is of een rondje als het negatief is
*trekt rokje weer uit... 'een wit rokje onder een net niet wit shirtje staat niet'.... En trekt haar broek maar weer aan....*
zouk ook wel weer us willen leuk rokkie aan...maar staat voor geen meter met als die zwembanderij en gebobbelde rubensheupen #-o
Hallo meiden, zo ik ben weer bijgelezen. Ik ben nu heel hard bezig op mmm en ook natjes is hard bezig. Ondertussen ben ik geshockeerd van de dingen die ik hoor. @ debsje & Neonie: WTF? @ nicki jane: oke dan.... we gaan gezelli door. Hier is het allemaal goed... ff heeft ei gespot en alles wat er nu nog uit komt is heel bruin dus heel oud bloed. Dus is niet ongi. Dat had ik gelezen. @ debsje: wat is er mis met jou ticker? hij zorgt er voor dat mijn hele beeld naar de *)^^&*%& is... Nou ik ga weer verder... @ limmeke: lolbroek... Niet opgeven meid! JedidJah