@ Smallville Nee, nog niet getest, even wachten als het goed is komt zo de post met mijn testen! Spannend!
Helaas deze maand niet raak. drie dagen te vroeg. Probeer nu het positieve te zien, mijn lichaam doet het nog na 10 jaar de pil geslikt te hebben. Op naar ronde 2. Maar meiden moet ik dan uitgaan dat mijn cyclus 25 dagen is bij het tellen naar de volgende maand :
hé lieverd ja was onwijs gezellig was daar alleen bloedheet waardoor je om het half uur wel een nieuw shirtje kon aantrekken maar een hele mooie bruiloft. hoe gaat het met jouw klote zeker daarom was ik er ook even niet zat er even doorheen.had het deze maand zo gehoopt. maar ik weet niet meer waar ik hoor?heb me bij 1 sept gezet ben je daar ook. en al onze andere dinnetjes hoe gaat het daar mee? kan ik een korte samenvatting krijgen?
Met mij gaat het eigenlijk wel goed hoor, ga maar van 1ne pendel uit en dat is de oktober pendel dus heb nog ffies ik sta op 5 sept nu dus zit weer vlak achter je aan
gossie heb bericht van spirigarden opver mijn armband Hallo Debby, Het komt inderdaad vaker voor dat (maan)stenen heel snel van uiterlijk veranderen. Er kunnen tal van processen op gang komen als je zo'n steen draagt, zowel bij de steen als bij de drager ervan. Als de steen heel erg verkleurd betekent dat dat hij heel erg sterk bezig is (geweest). Daar is niets mis mee, maar ik zou wel aanraden als dat gebeurt de steen regelmatig te reinigen. Een minuut of vijf onder de stromende kraan houden is daar goed voor, maar om een maansteen heel goed te reinigen is het het best hem een nacht lang in de volle maan te leggen, het liefst op de aarde liggend. Andere mogelijkheid is om de steen tegen de klok in boven de rook van sandelhout-, lavendel- of saliewierook te draaien. Met vriendelijke groet Wapperen in hout tegen de klok in
ja, je hebt heel wat gemist Helaas nog geen posi test, nog maar even wachten. Wat fijn dat je weekendje weg zo leuk was. Mooie bruilift. Heb je hier gemist hoor
ow ja das waar ook LOL ik zit nog voor JOu nikky! 31 aug...en daarna stap ik over op 5 sep...dus een hele korte cyclus volgende maand hahahahaha
dat is wel gezelli hiet zitten al me vriendinnetjes ik wil ook niet in het bakkie zitten in de bus zat ik net zo lekker. waaaaaaaaatttt nuuuuuuuuuuuu
@Debsje, heb hier wel wat saliehout voor je Hoe haal je het in je hoofd, gaarne weer terugmelden in de bus @ Nikky, niks september, 31 aug, terug komen aub
Iedereen de groetjes van Yinte, Voelt zich zeer beroerd zwak misselijk. En kan het even niet meer opbrengen om op het forum te komen.
@ Limmeke: Bedankt voor je antwoord! Ga ik er vanuit en heb net zitten tellen, dan mag ik inderdaad nog net in de bus blijven! Schrijf me er snel nog even bij!
ik heb jullie ook zo gemist en het mannetje zit alleen maat te zeiken dat het hele sociale gebeuren tussen ons weg is omdat ik op de laptop steeds zit