Hoi meiden, ik mag nog een ronde mee in augustus, 30/08 om precies te zijn. Maar ik heb geprobeerd te quoten maar helaas, sorry (ik ben blond) wil iemand dat voor mij doen? Thanks! En meiden succes allemaal, hopen dat we snel naar naar de mei mamma's mogen Liefs Inger
Mijn NOD is pas de 13e, maar als ik strax ongi wordt, mag ik dan met een heeeele korte cyclus van 18 dagen ook op de 31e... Dan hoef ik niet naar die achterlijke kar in september!
hoi inger. ja zag je al bij maansteen een ronde verder gaan. balen zeg. nou welkom in de bus... hier kom je niet meer uit!
Hoi Inger! Welkom hier! Dit is een hele speciale bus,...je mag er wel in maar je komt er nie meer uit Veel pleizer hier!
is mijn banner weer op z'n goeie plaats zo? niemand er meer last van? kreeg al op me fl*kk*r van de forum baas hier hihi
whahahaha dibsje: verkeerde forum erm zit ik ook op VIP? @ pixie ik kan niet zonder muziek... 's morgens aan en als het meezit tot 's nachts
mensenop de vip-plaatsen krijgen voetmassage van hele knappe mannen! Ook krijgen ze cocktails aangereikt, met alcohol want dat kan nu toch wel....
*glim* *glim* wat een verwennerij zeg....Heerlijk..ut lijkt wel vakantie in een ver oord...hebben we ook een prive zwembad tot beschikking