NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    dwingen hoeft hier nooit hij zou wel alle dagen willen
    alleen ik krijg er alleen altijd de slappe lach van omdat ik als we seksen altijd aan een baby denk in deze periode en dan moet hij ook lachen ja en dan lukt het niet of ik zeg tussen door wel heel diep doen he!
    oja in het boek stond ook met je benen de lucht in erna is onzin

2. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    ik hoor het wel vaker dat ik veel praat.
    hoe gaat het met stoppen met roken
    vind het knap hor

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

HAHAHAHAHAHA.

je benen de lucht in onzin! wat dan? anders loopt ut er toch uit of zie ik dat verkeerd?
    Btw hoelang blijf je liggen nadat tie klaar is? is daar ook nog een tijd aan verbonden?.....toch nog een vraagje die je in je grote "hoewordikzwanger" encyclopedie mag opzoeken voor me :)

Stoppen gaat nog steeds goed....na het eten is het wel moeilijk maar de rest van de dag geen enkel probleem mee eigenlijk.
    Ik hou je aan onze afspraak he!

4. debsje1977

Een man en een vrouw zijn net getrouwd, maar de man gaat de volgende dag dood aan een hartaanval. De vrouw wil een aandenken hebben dus snijdt zijn jongeheer eraf en plakt het aan het plafond.
    Elke dag als ze weg gaat en terug komt geeft ze er kusjes op. De bovenbuurman wil ook graag kusjes op zijn jongeheer, dus boort hij een gaatje in het plafond en stopt daar zijn jongeheer in.
    De vrouw komt thuis, loopt naar de keuken, pakt een mes en gaat naar de kamer. Ze geeft een kusje, snijdt het eraf en zegt:
    "Kom Liefje, we gaan verhuizen."

AAUUWWWW :(

5. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    er staat
    onzintip 1: je moet na het vrijen een half uur blijven liggen met een kussen onder je kont .
    de zaadcellen hebben bij hun tocht naar de eileiders geen hulp nodig.ze komen niet sneller of gemakkelijker bij de baarmoeder.na het vrijen loopt het sperma wel uit de vagina.maar dat komt ook doordat er bij elke lozing vier cc sperma vrijkomt,terwijl er boven in de vagina maar ruimte is voor een a twee cc.

ik zou wel even blijven liggen ik leg een handoek onder me kont en ga slapen of als het nog geen tijd is om te slapen een half uur

6. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    :) :) :) :)
    hahahahahahhahah
    me man is inmiddels thuis die moest ook lachen.
    ja komt ie net binnen zegt ie wat is er met jouw aan de hand ik vertellen
    :)

7. debsje1977

hhmmm dan moet ik dat toch ook maar us doen...of ut onzin is of niet ergens zou ik zeggen tja een kern van waarheid zit er wel in...als ik gelijk alles schoonmaak dan lukt ut ze toch nooit om der te komen :(

Hallo man van Nikky :D
    Je hebt een leuke vrouw een echte lolbroek en erg gezellie :)

8. debsje1977

Jantje's zusje vraagt aan Jantje: "Wat zijn papa en mama aan het doen?"
    Jantje zegt: "Ik denk soep aan het drinken want papa zei: Maggie erin?"

hahahaha

9. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    hij is niet zo vrolijk zoals ik al zei te veel gedronken gisteravond en vandaag weer werken tja eigen schuld.
    er staat ook nog in onzintip je moet er niet te veel aan denken juist wel dan let je erop dat je geen rotgenfoto maakt die rare kazen eet te veel drinkt en rookt
    oja en een vrouw hoeft niet klaar te komen en je hoeft niet perse onderop alle standen mag
    het baarmoederslijmvlies word een soort lopertje en dat vangt de zaadcellen op. easy toch?

10. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    leuke moppen kan jij geweldig nu lacht ie weer een beetje

11. debsje1977

goh als je het zo leest hebben we een makkie...toch raar dat niet alle vrouwen dan pats boem zwanger worden in 1 keer :(

Er zit een 3-ling in de baarmoeder van de moeder vragen baby 1+2 aan baby 3 wat wil jij later worder?zegt baby 3 ik wil later loodgieter worden,het is hier altijd zo nat!vragen baby 1+3 aan baby 2 wat wil jij later worden?zegt baby 2 ik wil later electricien worden want het is hier altijd zo donker!dan vragen baby 2+3 aan baby 1 en wat wil jij later worden?zegt baby 1 ik wil detective worden!dan vragen baby 2+3 tegelijk:waarom dat nou weer?nou, ik zou wel eens willen weten welke lul hier elke avond inbreekt! hihihi

12. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    ik zou ook niet alles schoonmaken laat het er maar even in zitten.
    deze maand gaat het lukken ik voel het
    was het maar al 2 weken verder

13. debsje1977

Worden weer 2 spannende weken meis. ik ga voor je duimen hoor dat het raak is deze maand ;)

14. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    die is leuk. :)
    ja nu het toch zo makkelijk gaat worden we aankomende week zwanger heb ik bedacht leuk toch.ben je morgen weer hier?

15. debsje1977

Worden we (ongeveer) tegelijk zwanger kunnen we over 9 maanden samen koffie gaan drinken met onze ukken ;) :)

Nope morgen zit ik in friesland bij m'n schoonouders en blijven daar slapen denk dat ik pas maandag weer o het forum kan.

16. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    ja aankomende weken zijn het spannends toch nou merk ik ook niks met slijm dat rekbaar is bij mijn slaan ze dat al over.
    ga ook voor jouw duimen ik ga naar bedje toe
    welterusten slaap lekker en tot morgen misschien
    kus

17. debsje1977

Trusten meis!

Prettig weekend en slaap lekker...worden voor ons beide spannend komende weken zitten dicht bijelkaar met onze "ei" dag..Hebbe we een beetje steun aan mekaar ;)

*knuff*

18. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    jaaaaaaaaaaaaaa dat is leuk gezellig nou doe je best kan je wel seksen daaro
    heel veel plezier en tot maandag
    x

19. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    we zitten ook naast elkaar in de bus we gaan naar spanje!

20. debsje1977

nee kan nie seksen daaro..dus zondag en maandag maar ...weet, mag niet elke dag maar dat boeit dan ff niet ;)

Deel Deze Pagina