En nu moeten we weer afwachten AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH Maar we klussen gewoon door hoor want het is veel te lekker
Smallville mmm 4 dagen overtijd en nega getest dat is ook mooi k u t wanneer ga je nu testen en heb je dat vaker gehad zoveel dagen overtijd x
zaterdag weer testen dit is eerste keer na pil. hoewel het de andere keren toen ik stoptte met de pil meten weer 28 was de 1e cyclus kan ik me daar natuurlijk niet aan vasthouden.... vorige zw had ik opeens wel n cyclus van 50... en testte toen ook pas posi 4 dgn na NOD. Ik heb volgens mij wel gewoon mijn ei gehad rond de 15e van de cyclus. Dus probeer heel erg niet te ongeduldig te zijn, maar helaas, ben echt pietje ongeduld en het wachten valt me zwaar. Gister beetje in elkaar gestort, maar met behulp van de meiden hier gaat het weer redelijk
Ik zit hier ook op de luie stoel met een kop thee te zwijmelen, ik kan alleen nog niet kiezen welke massage man ik hou wahahaha
ondanks dat ik niet in de VIP ruimte zit.... mag ik misshien een voet massage? vind ik ook zo fijn en kan makkelijk onder werk
waar haal jij die leuke smiley's vandaan? *lig heerlijk af te koelen in het zwembad* wat is het toch zalig een heel zwembad ff voor jezelf alleen miss alleen nog zacht achtergrond muziekje.**
wat zijn jullie een stel kletsmiepen zeg NIET NORMAAL, ze moeten jullie aangeven bij de KLEP politie hihi (geintjuh natuurlijk he) Ik houd jullie niet bij hoor!
overal en nergens, ik zoek gewoon naar leuke en als ik ze vind bookmark ik ze voeg ik ze hier als plaatje toe
enne hoe doe je dat zonder een site als photobucket te gebruiken? of moet je ook eerst allemaal url's aanmaken?