zooo ben ik weer ff dames dames... die VIP behandeling is prima natuurlijk, maar peigeren jullie die mannen niet zo af zodat ik ook nog verwend kan worden morgen of zo? heeee biccy, welkom terug denk dat ik ongi ga worden.. loopt van alles uit me.. heel waterige afscheiding..
kan op beide manieren, maar vaak zijn er al url's van. daar kom je achter door op de rechterrmuisknop te drukken en afbeelding bekijken. de url die je ziet kan je gebruiken
jammie nou ik hoop dat je wel een keertje mag weten wat er allemaal gebeurt... als je wel ongi word blijf je dan in aug?
ligt eraan welke site ik gebruikt, bij sommige hebben de smileys al een url en bij andere sla ik ze op, op de comp en upload ik ze op een tijdelijke site
Ik rijdt de bus tot aan het eind biccy Maar gek hoor die zooi, voel helemaal nat alsof ik broek pies bleeeeeeeh..
Dank je voor de uitleg @Limmetje: zal wel ff pampers voor je halen bij de appie blijkbaar ben je toch nog nie helemaal zindelijk op je 18de
had ik ook, gewoon inlegkruisjes nodig omdat ik zo aan het druppelen was. Duurde wel 4 dgn, nu 1.5 minder af en toe een klein druppeltje.... Ren nu niet meer gelijk naar de plee, dacht eerst dat het ongi was.
ben ik dan ooit zindelijk geweest pompoeneke? ben veel te blij met mijn potje.. zon knalgele beer met stickers erin waarop staat.. hier richten... jaja, mijn papa en mama dachten zwanger te zijn van een jongetje.. ik ben gewooon een grietje met donkere haargroei hahahaha echt, als ik mijn pootjes niet scheer, kan ik menig man in tranen laten uitbarsten
Klein klopt wel, maar er is geen krul te bekennen in mijn haar En verder weet ik niet meer echt wat ik heb gelezen De misselijkheid is hier weer helemaal terug sinds vanmorgen en de koffie smaakt nergens naar. Maar ik geloof er niet meer in dat de duivels wegblijven en ga er vanuit dat ik ze maandag gewoon op bezoek krijg.
Ik blijf nu wel in de ontkenningsfase 8) Maar ben ook wel een beetje blij dat ik weer misselijk ben. Dat zelfs de senseo niet smaakt is vreemd!
Jemmpie peempie.....hier al bijna 670 blz en al 509 berichten op mmm....wat hebben we toch een hoop te bespreken zeg En mijn man maar vragen waarom ik ze still ben hahaha lul hier al genoeg
die laatste paar dagen zijn zo spannend om knetter van te worden. maar we slepen je er wel doorheen hoor