@ debsje: daar heb ik nou nooit last van...van stiltes... Meiden jullie moesten eens weten. Ik kan heel druk zijn, maar thuis ben ik heel stil. Ik kan zo de hele dag niet praten tegen mijn hubbie en dan hebben we geen ruzie, maar dan voel ik me op m'n gemakt...jullie zouden mij niet herkennen... @ nikkijane: nee he... jammer meid
*Neemt Nikkijane bij de arm en drenteld met haar mee naar die knappe massageboy en vraagt heel lief aan hem of tie misschien nikkijane soft but jentel haar een massage wil geven* ze is tenslotte een VIpper nu
ik zou ook ongelduldig zijn hor voor je het weet is het zaterdag en hopelijk weet je dan meer ik ga heel hard voor je duimen kus
Kreeg een meeltje van iemand of het niet wilde lukken met nog een kindje te maken.....huh? Kwam door mn onderschrift van MMM-forum. Wordt hier ook gezien als dat je in de medische malle molen zit hehe
SM-sessie wordt Australiƫr fataal BRISBANE - Een SM-sessie is een 47-jarige man fataal geworden. De 58-jarige vrouw, Jean Margaret Meiers, verklaarde onschuldig te zijn. In 2004 legde zij de man met een touw en een hondenketting vast aan een paal in hun patio en snoerde zijn mond dicht met tape. Daarna ging ze douchen. Toen ze terugkwam was het slachtoffer, Geoffrey Braunack (47), gestikt. Lekkere spelletjes speel je dan
wek... ik zat heerlijk liedjes te luisteren en ik denk wat hoor ik nu... blijk ik een making of van Awake van Josh op mijn puter te hebben.... das nooit een verschikkelijke onderbreking