Nou...Hier nog geen duivels, maar ook geen tekenen van een zwangerschap... Ga toch vrijdag een testje halen (of morgenmiddag), voor de zekerheid... Er zijn er een aantal meer die in hetzelfde schuitje als mij zitten, ik duim voor jullie! Voor de nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! Super! En voor degene die de duivels hebben ontmoet : succes in de volgende ronde Moontje
Nou bij deze, Lieve geheime pendelaar(ster) Zou je mischien voor mij willen pendelen wanneer wij zwanger raken. Wij zijn inmiddels in ronde 6. Alvast bedankt groetejs Mup.
@Marientje: kan me wel voorstellen dat je je bezoekje teleurstellend vond. Je hoopt toch óf op goed nieuws, óf op minder goed nieuws met een behandelmogelijkheid. Door de uitslagen zitten jullie nu nog in onzekerheid. Ik heb gemerkt dat als de wens voor een kindje er eenmaal is, dan duurt iedere dag langer wachten te lang. Maar het is ook geen slecht nieuws wat jullie te horen hebben gekregen. Eerst de uitslag van het andere onderzoek maar even afwachten én aan de slag met je gewicht * zucht * (maar nu wel voor een heel goed doel). Ach en wie weet ondertussen spontaan...
Dat is waar Kippie, ondanks de tegelvaller kijk ik er toch wel heel positief tegenaan hoor! Trouwens moest met jouw naam even aan dit filmpje denken: http://www.youtube.com/watch?v=9s4vbphX ... re=related Have fun!
zo hier ben ik weer eventjes ben nu met de ovutesten bezig maar wat een ondingen, volgens mij heb ik geen ei.... en dan 4 uur lang niet drinken, dat kan ik met die hitte helemaal niet. Dus ben ik nu 'sochtends aan het testen Hoe doen jullie dit?
Ik drink voor het laatst om een uur of 1 in de pauze op mijn werk, en als ik dan om even over 5 thuis ben doe ik een test. Ik dronk al nooit zoveel dus voor mij is het niet zo moeilijk..
Verlaat het pand met een ravage van kapot gegooid serviesgoed, gaten in de vloer van het stampvoeten en smijt als laatste de deur keihard dicht!