@ Audrey, hi hi, heb het laatste tijd ook zo druk op werk ben vandaag thuis met kleine meid @Giegel, mijn man moest erg hard lachen om glitters moest het hem gewoon vertellen, was zo grappig ... (sorry)
@ Audrey, gaat nu wel weer, zit teletubbies te kijken en beetje drinken om smaak weg te krijgen (met lange vinger...... ja kind van der moeder, eten )
NEONIE, balen zeg, een dikke knuffel voor jou en je husbie LIMMEKE, fijne vakantie Wat een onweer en regen zeg.. Heb zelfs de lampen aan zo donker
ja, niet leuk, ben ik liever zelf ziek dan zij.... maar denk dat ze straks lekker tukje gaat doen in der schone bedje. slaapje doet wonderen
Ja hier wordt het ook iets lichter en minder harde regen. Heb vandaag een dagje voor mezelf. kind naar de opvang en dacht lekker naar buiten te gaan (in de tuin met een boekje) maar helaas... Verder ben ik die ovutesten ook al zat geen streep te zien
huh... wat bedoel je... die schimmel? daar heb ik zo nu en dan last van omdat ik net tegen inlegkruisjes kan. die proppen ik heb geen idee. mijn temp blijft hoog...
dat zou een geknooi zijn ze doen het allemaal niet meer. maar heel veel meiden hier hebben een geheime pendelaar gevraagd. en uhum.... gesmsd naar angel...
Ik ff gauw tussendoor. Ik heb nu nog amper iets gelezen, maar moet er zo vandoor. Ik hoop dat er wat roze bij is gekomen of in elk geval geen rood. Ik zit nog in onzekerheid, maar de test van gisteren gaf niks aan. Maar ik voel me ook nog niet ongi......en ik heb de laatste tijd minder zin in eten. En dat gaat normaal niet samen met mij.... Klinkt aantrekkelijk VIP plaatsen, maar ik heb toch liever een gewone zitting tussen het pleps I'll keep you informed!
hallo Truus.. dan sta we samen op de 27e Ik ga de 30e testen.. weet je al wanneer je ga testen als je ongi niet komt.. of test je al eerder? Als ik de lijst kan vinden zet ik je erop.. iemand weten waar die is gebleven?
Gelukkig dat het wat beter gaat.. ken dat.. mijn zoon lust ook niks.. pff.. die eet het behang nog van de muur als er niets in huis is..hahahahahah
Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3: Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi 16 : Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger 31 : Miracles VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Nikky Ans & Biccy & Alice & Limmeke 172 passagiers voor de roze bus!! 7 Zwanger, 38 Ongesteld, 4 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 8 augustus - debsje1977 - noenie - missym 9 Augustus: - cin1979 15 Augustus: - zuurtje 17 Augustus: - JedidJah 30 Augustus: - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - MilkHd - lautje1979 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
whahaha meiden... ik heb me weer ff goed vermaakt met het bijlezen. Naast heftige dingen ook een heleboel humor... @ klingel: volgens mij heb je gelijk maar ik steek mijn kop hoofd in het zand en hoop op een wonder. ik ben echt de hele dag droog en soms komt er heel oud bloed naar buiten. Dus ik weet het niet.... Nou ik ga ff de afwas doen
hee augustBus-ladies, ik heb 100 pagina's na te lezen, denk dat ik dit keer oversla, lol. Hier is het noodweer ook losgebarsten. Moest net toets afnemen bij zenuwachtige studentjes, maakte het extra gruwelijk met die onweersflitsen op de achtergrond Ik ga denk ik ook de 30ste testen, mocht ik tegen die tijd genoeg vermoedens hebben.
jullie gaan er wel voor zorgen dat er wat meer Roze hier op het forum komt he! geloof dat dit de roodste maand is die ik tot nu toe gezien ben