had maar puf voor 2 pagina's.... Spannend Female, duim voor superpositest op zondag! Jedidjah huisje ziet er goed uit hoor! Wij hebben ook vast alles mooi neutraal geschilderd, maar ik denk als ik zou weten wat het werd (als het wat wordt, snappen jullie het nog?) ik het wel weer even aan zou passen Verder heb ik net dit gevonden: Soms kan je gezicht je verraden want door je zwangerschap heb je zachtere lijnen in je gezicht. Maar welke lijnen zijn dat dat? Bijvoorbeeld je kaaklijn of je neus-lip plooi of ook bij je ogen..... haha ik heb wel een 'zachtere' kaaklijn maar heb het idee dat ik gewoon een bolle kop heb op het moment
nou.. gecondeleerd meid. ik vind niet vies..is een leventje geweest. zij heeft een waardige afscheid gekregen vind ik. is niet niks. mijn schoonzusjes kindje is ook vroeg geboren.. behalwe klein te zijn, perfecte babytje
Thnx! haha... ik voel me loodzwaar ook op het moment (kán nog helemaal niet) maar mijn weegschaal zegt dat ik keurig op gewicht ben. Aan m'n gezicht merk ik helemaal niks, wel mijn borsten trouwens... Hoe ver ben je?
@ female81: heftig zeg... @ Dizzy: Mijn hubbie wil een kamer met heel veel knuffels, maar ik wil de muren neutraal met een gekke muur hebben. dus dat wordt nog ff ruzie maken wat het gaat worden eerst maar zwanger worden
ja, inderdaad perfect! Klein, mooi, vredig, in en inverdrietig...hoe dubbel kan je gevoel zijn Wat ik wel heel vreemd vond was het gevoel wat ik had terwijl ik door de gangen van het ziekenhuis liep. Het zou de gelukkigste afdeling binnen die 4 muren moeten zijn, en voor ons was het de meest verdrietige afdeling op dat moment. Het ziekenhuis personeel was trouwens wel erg goed, Hadden haar een kamer helemaal achterin gegeven - alleen, een map vol informatie van ouders die hetzelfde hadden meegemaakt. Veel steun, professioneel en heel lief!
spannend Female1 hier voor de derde dag op een rij boven de plee gehangen, en die stomme testen blijven negatief AGGhhhhhhhrrrrrrrrrrrrrrrrrr *sorry*
weet het niet meer. heb vraag gesteld aan vk, gewoon even om duidelijkheid vragen, kijken hoe relalistisch ik ben.... (of boven de plee hangen ook een ontpil verschijnsel is)
Jedidjah...heb jij een cyclus van 47 dagen of snap ik de banner niet goed (ben blond dus het is voor mij genetisch gezien wettelijk toegestaan domme vragen te stellen )
*knuffel* hoop dat je snel een reactie krijg. als het te lang door blijft gaan zou ik toch naar de HA gaan..kindje is toch ook ziek aan het worden?
Oh oke... ik leef mee :x Ik hoefde gelukkig alleen maar te ontspiralen...deed fftjes zeer, maar that's it
Gezien het weer en zonder kind zit ik me een beetje te vervelen op internet en heb ik net heel apart via medium.nl heb opgebeld. Nu blijkt dus dat ik waarschijnlijk al zwanger ben (kan natuurlijk niet, maar goed) en anders zeker dit jaar (klinkt beter)
dat dacht ik dus ook eerst, mijn meisje is ook een beetje ziekjes... Maar het overgeven is nu al 3 dgn precies 1/1.5 uur na ontbijt. Voor de rest wel weeeig, maar blijft binnen. Nog niet bij ha geweest, vorige keer zei hij ik nog 2 wk moest wachten voordat we stappen gingen ondernemen. Dus dacht, ga nu zelf al 2wk extra wachten voordat ik langs de ha ga.