stom lichaam *stompt der zelf even paar keer, wou dat ze een andere lichaam had, eentje die niet overgebakken moet worden*
whaaaaaaaaaaaaaaa ik zag net dat ik uitgeroepen ben tot babyblog van de maand bij zwangerenmeer en nu staat mijn hoofd in de nieuwsbrief... whaaaaaaaaaaaaa [of ik er blij mee ben is een tweede, want nu gaat hij door heel nederland]
met stompen wordt het niet beter hé, sterker nog..... Heb je geen garantie meer? kop op meid..."het komt wel goed schatje"
ook lief Vole nu rare wangen opkomen, voelen aan als, ik word ziek wangen. Zie je, word gewoon ziek, ben aan het ontpillen, daarom langere cyclus, en verhip, voel me baarmoeder broerig worden, vaker gevoeld toen ik ongi moest worden, komt vast een dezer dagen.... Laat maar komen, weet ik waar ik aan toe ben
@Smallville: ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want het is niet niks zo. Stiekem blijf je toch maar hopen he..Ik heb eens een cyclus overgeslagen en ik voelde me echt zwanger, maar helaas...er was niet eens een ei geweest! En ik denk dat ik nu weer hetzelfde ervaar....
Weet je wat jij nodig hebt? Lekker onderuit op de bank, dekentje over je heen, disney dvd-tje op (doet 't bij mij altijd goed als ik niet lekker ben) kopje thee erbij en lekker zielig zijn! Soms mag je best wel ff sielugh (uitspreken met getuite lippen) zijn. Lekker chago, niks willen, een alles-is-kut-dag inlassen en vroeg onder de wol.
Ja, dat dacht ik ook. Is waarschijnlijk een indrooglijntje geweest ofzo, ik heb geen idee. Daarna nog 2 testen gedaan, maar allebei zo negatief als wat...Nu al 4 dagen niet getest, maar ik voel me ook niet zwanger, dus ik ga ook niet meer testen. Ik hou het voor gezien!