Het wordt hier nu ook erg donker en zie het weerlichten in de verte. Lijkt erop dat het hierlangs gaat en dat we niks krijgen.
nou het is hier nu ook gelukkig weer weg ! het ging me tekeer echt niet normaal ! moest gewoon de lampen aan doen zo donker was het ook! en een knallen echt niet normaal me hondje werd er gewoon bang van.
Hier ook zo'n lief die echt niks at toen we elkaar leerden kennen, maar er is hoop! Hij heeft me een paar jaar terug echt verbijsterd door uit zichzelf risotto met vis te koken.. Ik dacht even dat ik het verkeerde huis was binnengelopen!
het regent het regent de pannen worden heel erg nat... ik wou wat anders zeggen, maar dan krijg ik straf van mensen ... Apart bericht he Small... idd niet vreemd, maar wel apart...
Hoi meiden, Ik mag op rood helaas. Twee dagen eerder dan verwacht ongi geworden. Balen en nu op naar september. Succes hier!
Hier nog geen echte tekenen van ongi, behalve een paar steekjes richting baarmoeder Morgenvroeg testen als er nog geen rode te bekennen zijn!
Ach nee Hanna.. op vakantie nog wel. Het was zo mooi geweest.. hopelijk kan je nog wel even lekker van je vakantie genieten (met een lekker drankje erbij)!
Jammer Hanna Spannend Pioen Hier een hubbie die mij juist heeft leren eten: ik luste geen: tomaat, ui, paprika etc. alleen champies vind ik nog steeds niet helemaal wat... Hubbie eet echt alles en kan supergoed koken. Gelukkig hou ik ook van koken, maar ben meer van de aardappel-groenten-vlees en de zelfmaakpizza en ovenschotels, hij doet meer de exotische en italiaanse gerechten. Hoosbui en harde knallen zijn hier over (Amsterdam), dus ga eens op huis aan. Laters!
Jaaa het is hier weer droog, fijn! Ik heb net allerlei bureaus en dergelijke zitten verplaatsen... pff ben helemaal op nu, gelukkig is het bijna kwart voor dan mag ik weer naar huis. Veel succes in de volgende ronde Hanna!
Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3: Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie &female81, 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger 31 : Miracles VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Nikky Ans & Biccy & Alice & Limmeke 173 passagiers voor de roze bus!! 7 Zwanger, 39 Ongesteld, 3 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 8 augustus - debsje1977 - noenie - missym 9 Augustus: - cin1979 15 Augustus: - zuurtje 17 Augustus: - JedidJah 30 Augustus: - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - MilkHd - lautje1979 - Rianne80 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen