NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    wat vliegen de wolken snel langs trouwens

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    nou ik ga heel simpel eten vanavond... appies-sperzie- hammieburger...

Ik ben nu ff aan het koken... Woepie :( oké dat was sarcastisch... ik hou niet van koken. Het is mij teveel werk en ik vrees dat als ik alleen zou zijn dan zou ik altijd maaltijdsalades eten enzo ;) Nee ik ben niet zo'n goede huisvrouw....

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ditto

4. natjes

natjes Niet meer actief

hoi meisjes...snap er nu helemaal niets meer van. Vanochtend ovutestje gedaan..lijntje was donkerder dan gisteren. Net weer testje gedaan en harstikke negatief...

Waar blijft mijn ei nou? Of kan dit gewoon gebeuren en dat ie morgen knalposi is?

Snap er niks meer van en weet niet wat ik ervan moet denken!

Iemand hulp of ideeen?

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    testte je vanochtend met ochtendurine (eerste plas van de dag) en dus gister ochtend ook?

is namelijk zo dat LH wordt verzameld tijdens je slaap en kan een vals posi geven.. beste is later op de ochtend, te testen en dan idd smiddags weer.. omdat het snel kan gebeuren

6. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Hoi!
    lees wel meestal alles mee, maar post niet veel, heb er de tijd niet voor en weinig te vertellen haha!
    Maar moest hier even op reageren: dat smaakt erg lekker, maar gooi er ook eens een pakje boursin in ipv gesmolten kaas! Heeerlijk!

7. natjes

natjes Niet meer actief

Uhmm vanochtend getest ja... Aha dus dan kan ie vals posi zijn... Hmm..

Ga vanavond laat nog wel even testen en morgenavond wle weer... alhoewel..kan morgenochtend om 9 uur wel even op het werk testen..zit toch alleen...

Pff wordt er best nerveus van die testen! Ben als de dood dat ik geen ei tegen kom...

8. natjes

natjes Niet meer actief

helemaal aangezien ik volgens mijn banner vandaag het vruchtbaarst ben, dan zou morgen het ei moeten zijn toch?

Zouden jullie vanavond toch ook voor de zekerheid klussen of toch morgen weer? (gisteravond voor het laatst geklust...)

Dilemma's!

9. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik zie dat ik op de lijst nog op de 13e sta, mijn ei is zo belachelijk laat deze ronde dat ik wel op de 16e mag. Kan iemand mij veranderen voordat ik de hele boel door elkaar gooi ;)

Dank je wel :thumup:

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dib het is aangepast ;)

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @natjes, heb niet zo veel verstand van ovu testen, maar zou vvond maar klussen..... morgen kan ie al gesprongen zijn......

12. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Zo, dat is snel!

Dank je!

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ovutesten mogen nooit met ochtendurine gedaan worden. iedere dag op hetzelfde tijdstip. 2uur ervoor niet meer drinken en 4 uur ervoor niet plassen. Het is heel belangrijk dat je iedere dag op hetzelde tijdstip test en liefst voor 22u 's avonds. (staat in mijn bijsluiter)

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    oh ja om de dag klussen is in principe voldoende. Zaadcellen kunnen tot 72u overleven. Maar alsje vaker wilt klussen is ook iet erg. Doen wat je gevoel je zegt

15. natjes

natjes Niet meer actief

mijn gevoel laat me beetje in de steek geloof ik... :S heb geen flauw idee meer..

16. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Ja ik ben dus gisteren net begonnen, en wilde half 7 testen. Dus uit t werk expres niets gedronken, en niet naar de wc gegaan (terwijl ik wel moest). Dus was vrolijk aan t wachten tot half 7, en toen kwam mijn zusje online. Ze zit in Bolivia. Dus ff aan t kleppen, en ik sta op en ga naar de wc. Zonder er bij na te denken :(
    Nu kan ik die stomme test dus niet meer doen :(

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    jee, wat is het rustig hier

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Heb ook al eens getest als er geen 4u tussen mijn toiletbezoekjes zaten en hij deed het evenzeer hoor. ;)

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    vind ik eigenlijk ook wel. Andere dagen kan ik het bijna niet bijhouden met lezen. ;)

20. natjes

natjes Niet meer actief

het is heeeeeeel stil ja.... wel goed want dan kan ik eindelijk foto's uitzoeken van de fotograaf (bruiloft 1500 foto's...)

Deel Deze Pagina