Hier is de zon net weg... wel veel wind! Begint net te regenen... Bij jou ook, Tomnaat? (zelfde plaats.. hihi) Liefs, Manon.
Wij hebben vanavond een tuinfeest bij vrienden. Hier schijnt nu het zonnetje wel af en toe. In ieder geval maar hopen dat het droog blijft. Anders wordt het wel dringen onder de partytent!
Met een schepnetje en handdoeken om mijn handen voor de stekels en daarna naar de dierenarts gebracht die zou hem naar de egelopvang brengen, we hadden hem wat kattebrokken gegeven en smakken dat het deed! errug aandoenlijk En wij zitten in ronde 12, net als jullie.
aha en ben je samen met je man naar de ha geweest of alleen? ik wil het nog een half jaartje zo proberen {vriendlief wil nog niet naar ha} en hopelijk hoeven we er uiteindelijk niet naar toe
Ik had zojuist weer een negatieve ovulatietest, gisteravond had ik al pijn dus ik dacht dat dat mijn eisprong was, en dat kan dus kloppen en dat betekent dat er nog hoop is!
1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 & xgabyx & Sjors82 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Tossie & Missdaisy 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & lieni44 & Amsy & mamaY 5 : natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder 6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & makey & alice 7 : debsje1977 & IMD & Maine 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen 9 : Silvana81 & daantje27 & hanna1974 & Bloem25 10 : verhip & Linnielinnie & Dizzy 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling 13 : 14 : Ellen1982 & Elke1976 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat 16 : Daan78 & Gyino & Loel 17 : Kanjer 18 : Mup 19 : 20 : Roosje75 & Jewel 21 : 22 : Natjes 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : Marientje28 29 : 30 : 31 : 78 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons - Sjors82 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah - Dizzy Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Ik heb mezelf even van 2 naar 1 augustus gezet, en bij de testmarathon van 2 augustus! (als ik dat volhou..) Ik hoop dat ik het goed gedaan heb!
ik had net een positieve cb ovu test en nog een gedaan van sensitest en die was ook positief jipppieeeeeeeeeeee
Vind ik wel Elke en ook boodschappen doen 8) Het andere klussen komt wel weer als de wegzijn! M'n man wilde alweer graag gaan oefenen voor het echte werk rond de ei-sprong, maar helaas moet hij toch nog 1 a 2 dagen wachten.
Hallo allemaal, Ik heb zoveel gemist, dat ik vlug een paar pagina's heb gescand, want dit hou je niet bij zeg! Aan de dames die mij gelukwensen hebben gebracht: dank jullie wel en ja: ik heb het gehaald! De 4-daagse wel te verstaan. Het was loodzwaar, want mij ongi was ook net begonnen en die pijntjes en krampen neem je gewoon mee. Vanwege mijn 11 maanden oude zoontje had ik ook niet veel getraind: 4 x 15 km... Maar goed, het was zwaar, pijnlijk, maar oh zo mooi om weer mee te maken. Het was mijn 4e deelname, maar ik heb mijn derde beloning. Ik was namelijk ook bij die trieste editie van 2006... Maar goed, genoeg over mezelf: succes weer met alles. Ik probeer weer bij te raken. En ik zal het klussen weer gaan oppikken, want voor een eigen leven was geen tijd, de afgelopen week. Kijken of ik het nog kan hihi Succes dames!
ik ben alleen gegaan, maar omdat het bij de man nu eenmaal makkelijker te controleren is moest hij toch eerst zijn kwakkie inleveren voor controle in het ziekenhuis, dat heeft hij gelukkig wel gedaan maar niet van harte. voor de uitslag bij de ha is hij wel meegegaan. dat was de enige keer. naar de gyn ben ik ook alleen gegaan. het is nu eenmaal een wens van ons beide, en hij hoeft in principe alleen maar zijn zaad in te leveren en die onderzoeken bij mij zijn wel wat heftiger, maar het is zo'n grote wens dat we samen een kleintje krijgen dat we nu inmiddels wel veel voor over hebben. ik hoop dat het voor jullie idd niet nodig zal zijn, maar bij ons kan het nl ook nog spontaan, maar ik wil wel nu weten als er iets aan de hand is, want nog een jaar wachten vind ik nog zo lang duren en dan weten we iig waar we aan toe zijn (pfff wat een verhaal) xxx caro