Hoeveel heb je er nu besteld dan? hihi @ Pixie, m'n banner ook de deur weer uit gesmeten *en er ff flink op gestampt GRMBL* Die dingen doen gewoon waar ze zelf zin in hebben...
dus niet hahahah..als er 1 positief is doen de meeste er nog 1,2 zelfs 3 of meer achter aan om het wel helemaal zeker te weten hihihi..mannen af en toe ook
Heeey ladies, Ik meld me ook weer even. Officieel vakantie afgelopen Morgen mijn gewone vrije dag Maarehh vandaag druk geweest en nu ineens 40 pagina's verder. Dit ga ik straks niet meer redden als ik weer aan het werk ben. Dan kom ik af en toe wel even binnen waaien. Vind het wel jammer maar ik kan het echt niet bijbenen zo. Ook niet met die luxe touringcar van D-reizen
ummm ik geloof dat ik het familiepakket gekocht heb ofzo.....zitten ook gelijk wat zw testen bij (manlief had dus eenklein beetje gelijk hahaha)
Dus jij gaat je hele cyclus gewoon 3 x op een dag testen, whaahahhahahahaha! *sorry baas nu ff geen koffie... ja baas ik weet wel dat het nu plaspauze is, maar ik moet het nog ff ophouden...*
wij houden het zelf ook amper bij hoor meis gewoon ff een snelle update vragen en gezellie meekleppen waar we op dat moment gebleven zijn je weet iedereen hoort erbij niemand buitengesloten
jawel ben al op de mmm maar was nog ff door ut forum aan ut wandelen en me fototjes nog ff voorzien van tekst enzo kom er zo aan sjorssie!
oww ..nou dan wacht ik wel tot baby boom is afgelopen, dan zullen er toch zeker wel een aantal weer terug komen naar de chat? ga ik ondertussen nog ff verder met me fototjes en naar lisa williams kijken
umm jaha ben ff met me fototjes bezig...en hier proberen mijn avatar aan te passen wat nog steeds nie lukken wil
hoi hoi, Na meer dan 50 pagina's bijgelezen te hebben kom ik tot de conclusie dat d'r weer heerlijk is gekletst! MMM is nieuw voor me, dus moet even kijken hoe het werkt. Is er iemand aanwezig nu?
lekker he! vind ik ook...was mijn eigen haar ook altijd met zwitsal das de enige tik die ik over gehouden heb aan mijn mk