das waar..maar wilde eigenlijk al vanaf het begin deze hebben maar het lukte me elke keer niet de juiste grote te krijgen ben helemaal verzot op de geur van zwitsal namelijk
hebben jullie net ook babyboom gekeken? Ik vind het een prachtig programma en toch raak ik er altijd van van de kaart....op een of andere manier is het toch een kwelling om te kijken, altijd weer een tijdje verdrietig dat het hier al langer duurt....
ik kijk er niet meer naar...ik kan het nu goed aan en als ik daar naar kijk ben ik bang dat ik het niet aankan allemaal...te veel verdriet zit in me om daar met een goed gevoel naar te kijken
Kan ik me voorstellen lautje.. Ik vind het een prachtig programma jammer dat het afgelopen is, en wat mooi voor jeroen en diana dat het met hun laatste kans toch eindelijk gelukt is. Het kan ook hoop geven lautje, dat het de meesten uiteindelijk toch wél lukt..
tuurlijk geeft het ook hoop maar op het moment merk ik hier alleen maar een hoop jaloezie, maar goed deze maand en volgende maand nog tempen en dan naar de huisarts. Ik mocht na een half jaar al naar de gyn vanwege mijn medische voorgeschiedenis maar heb nog steeds het gevoel dat ik dat nog niet aankan. Heel stom een soort angst dat ze zeggen vergeet het maar gaat nooit lukken....
Hoop echt dat het goed komt voor je lautje.. De chat is op http://triple-m.actieforum.com je moet wel lid zijn.
Geeft niet je hoeft niet snel te zijn hoor je kan toch alles teruglezen Sterker nog ik zit op een chat, een forum, ik doe een spelletje en luister muziek