bedoel je in de chat daar? want op het forum daar is het een stuk rustiger en makkelijker reageren dan hier...gaat zo snel niet daar behalve op de chat dan Lautje: wat lukt er niet?wat krijg je te zien als je je wil registreren dan?
hey meiden hoe gaat het hier? of zitten jullie allemaal te chatten? nog zwangere erbij?zoja gefeliciteerd! ik ben net thuis van werken en ben nog ietsje ong :x
Hij zegt dat het emailadres en gebruikersnaam al in gebruik is, maar ik heb me nooit geregistreerd daar en als ik dan zeg wachtwoord vergeten en mijn loginnaam en emailadres invul zegt ie dat deze niet overeen komen
Hee meiskes, Ga m'n bedje in. Lekker slapen *en als ik wakker wordt duurt het weer een dagje minder voor ik mag testen... Pffff*
hey debs ja zwaar maar het is weer voorbij morgen vrij en zaterdag moet ik weer en dan nog 1 week en dan heerlijk 3 vakantie. en hoest ie met jouw?
oow lekker meis...echt aftellen geblazen nu voor je.. hoe is alles thuis? alles weer een beetje tot rust gekomen? ga je nog op vakantie ? met mij goed...had vandaag wel ff een flinke baaldag maar zal wel mede aan het weer hebben gelegen heb mijn ovutesten binnen gekregen vandaag...dus die gaan we maar us gebruiken...kijken of het dan wel wil lukken een beeb te maken