en het probleem is dan dat je nu totaal geen slaap heb dus das altijd zo erg he...al heb ik maar 1 uurtje op de bank geslapen dan ben ik klaarwakker daarna en meestal tot laat...dus probeer dat niet meer te doen anders slaap ik niet voor 1 a 2 uur en das me echt te laat hahaha...toen mijn man en ik nog vakantie hadden gebeurde het zomaar dat het 6 a 8 uur in de ochtend werd dat we us naar bed gingen daar moet ik nu toch echt nie meer aan denken hoor
ik kan er niks aan doen...ik val gewoon echt zo na het eten in een hazenslaapje..maar heb mezelf er mee daarna
haha.. is vriendlief ook erg blij mee altijd.. ik altijd pissig op hem als ie ligt te slapen op de bank.. maar als ik dan zelf slaap.. haha... oeps..
dan krijg je de wind van voren hahahahaha. Groot gelijk heeft tie! zet hem op hoor manlief van remmie! (Remco geloof ik dat je heet)
Jeps, krijgt remmar de wind van voren... haha... je moet wel hard blairen hoor, hij zit in het cafe... (ja, nogsteeds.. haha.. remember, vakantie! )
HAHAHA en eer hij thuis is loopt tie achteruit waarschijnklijk dus heb ik er nog niks aan om te blairen...die legt z'n oortjes op z'n kussentje en snurk snurk snurk is het dan maarre hebbie dan geen zin om mee naar het cafe te gaan dan? of is dat echt mannenavond?
jeps.. hij komt net thuis en loopt zo-ongeveer achteruit.. dnek ik.. hij is regelrecht doorgelopen de trap op en bed in.. hmm.. vermoed dat ie nu al slaapt.. grr... Neuh.. ben niet zo'n cafe ganger.. tenminste, niet meer.. haha.. klinkt als een oud wijf zo zeg..