*gaat toch maar weer slapen* @JedidJah echt handig zo'n apple met ingebouwde camera , weer iets ontdekt...
Ik ben maar weer achter de laptop gaan zitten. We zouden nog even gaan klussen voor de fun en auwwwwwwwwwwww het is mij in mijn rug geschoten Maar goed dat we niet echt 'moeten' klussen
Hi allemaal, een vakantietje tussendoor gehad, heerlijk, behalve mijn vroege grrr-ongi op 29 juli, na 17 dagen... Dus maak mij maar rood. Tjonge nog maar net begonnen en nu al moedeloos. Echt hoor, r-e-s-p-e-c-t voor iedereen met geduld die het niet allen lang volhoudt maar ook de relatie goed houdt. Groetjes van een verdrietige MamaY
Aaah, ben echt boos! Gister wilde hij al om half 10 naar boven, mocht ik hem eerst uitgebreid masseren en daarna ging ie gewoon pitten! Terwijl hij had beloofd dat niet te doen! Moet ik soms van een kusje alleen zwanger worden ofzo? Vorige maand 3x geklust en nog vind ie het raar dat ik niet zwanger ben. Sorry hoor, ben een beetje (erg) boos/gefrusteerd...
goedemorgen meisjes! Hoe is het hier? @ NRG50.... das inderdaad best lullig.... Ik had die van mij wakker gemaakt hoor hihi... hij dacht hier er gisteravond ook makkelijk van af te komen met een kusje... nou mooi dus ff niet, daar word ik niet zwanger van. Zeg er ook altijd bij, soms moet je ff zin maken..haha en dan ach wil ie wel weer... Maar denk dat het niet bij elke man helpt... Hier erge krampen in liezen? Nog geen posi ovutest en volgens banner heb ik vandaag een eisprong... Ben benieuwd, kan toch vanmiddag half 5 pas testen en dan vanavond laat eventueel nog....
goede morgen dames nrg50 ik had net als natjes ook gewoon me mannetje wakker gemaakt natjes beginnen je ovulatie testen al wel iets donkerde te worden al ? ik heb ook een soort krampje links en recht maar ik moet maandag pas naar de gyn om me eitjes pas te bekijken, haha maar hier word hard aan die 2ling gewerkt
ow dat is wel raar mja hou hem maar goed in de gaten dan want miss is hij vanmiddag wel positief ! en gewoon zoieso lekker om de dag klussen
Goedemorgen meisjes. Weer even bijlezen.... Hier nog steeds geen rood... Gister bestond het cafe waar we elkaar opnieuw hebben ontmoet 10 jr. Oppas geregeld en heen geweest. Aangezien ik nog steeds geen posi test heb, had ik mezelf beloofd dat ik 2 rose biertjes mocht. Ze waren heerlijk. We waren in totaal 2 uur weg geweest, maar was precies goed. Gekke man van me begon opeens, we moeten een naam bedenken als het een meisje word (?, vorige keer dat zw was mocht ik pas over namen met 4/5 maanden zw)na wat namen te hebben bedacht kwamen we op een naam die we beide wel leuk vonden (noem hem nu niet, ivm zusje ook hier op forum, voor gemakkelijkheid noem ik de naam even Pip) Liggen we daarna in bed, neemt mijn man opeens een rare manouvre, zeg wat doe jij nou? kust ie mijn buik, zegt ie: weltruste Pip. hi hi (hij is er echt van overtuigd dat ik zw ben, ikke niet hoor) Maar wat een schatje he Nou ik ga nu richting werk en lees dan weerbij
aaaaaaahhh zo lief moet je kijken hoeveel hij er weer mee bezig is , echt lief! alleen hoop ik niet dat de terleur stelling dadelijk te groot is heb je echt het gevoel dat je niet zwanger ben smallville ?
@ small: aaahhhhh wat lief! @ gaby: hebben al 3 weken om de dag geklust, en gaan zo door tot of een positieve test of tot de nod? Heb net even op internet zitten zoeken, sommige vrouwen krijgen helemaal geen posi ovutest ondanks goede eisprong. Moet wel zeggen dat die testen me best onzeker maken!
dubbelgevoel ene kant hartstikke zwanger, voel duizend kwaaltjes, maarja, we weten hoe je lichaam je soms voor de gek kan houden. Dus probeer ook een beeje relalistisch te blijven, wat natuurlijk erg moeilijk is... en dus maar blijven wachten.... (ben alweer misselijk, vreselijk veel pijn in onderrug die ik normaal tijdens ongi heb..) *ga nu echt ricting werk*
ja meid dat snap ik dat het je onzeker maakt ! KNUFF gewoon zo nog ff door gaan hoe je nu bezig ben en mocht je geen ei vinden , zou ik gewoon ff als je ongie ben de huisarts bellen!
Goodmorgning ladies.. Ahh Small wat een lief mannetje! Nrg50, dat is minder hoe het bij jou ging! Hopelijk komt het nog goed deze maand.. Mijn nacht was eigenlijk te kort (omdat ik hier ben blijven hangen eigen schuld dikke bult!) Vandaag werken tot 1 uur en dan weekend vieren! Ook ga ik dit weekend denk ik maar weer beginnen met ovutesten.. Fijne dag allemaal!
nee als een man zulke dingen allemaal zou moeten mee maken moet je kijken hoe ze dan zitten te piepen