Ik heb ook nog steeds geen ongi....ben echt heeel benieuwd...ene kant zeg ik ja maar andere kant heb ik ook heel erg het gevoel dat ik een dezer dagen gewoon ongi wordt
Goedemorgen Lady's Small: Wat een schatteboutje is jou mannetje zeg ( hoop dat mijn mannetje net zo zal doen als ik zw mag zijn NG50:^%$$%&$% NOU JA ZEG! echt tipisch weer een stereo type man he Werkse vandag meiden!
He Sjors Lief he Debsje, jouw mannetje doet ook vast straks iets liefs dat je weg smelt @ Brenda, pas zaterdag weer.... (verhip, das morgen al) heb al 4 nega testen
hoop ook morgen positief, maar geloof er zelf niet zo in. gister toen ik weer moest overgeven meteen weer test gedaan, nega. dus zal morgen ook wel niet zijn. Mijn eigen ha is nog met vakantie, vorige keer zei hij dat ik nog 2wk moest wachten en dat we dan stappen zouden ondernemen.... Als ik nog steeds moet overgeven ga ik wel naar de vervangende, anders wacht ik tot mijn eigen arts terug is de 18e
hoi hoi lieve meisjes, @debsje & Sjors.. laat geworden gisteren 8) hihihi.. laatste dag van de week, baas is ook op kantoor, kan niet zoveel babbelen nu... [-X maar hou jullie in de gaten hoor sketen van me *knuf*
Aha.. balen joh die onzekerheid! Inderdaad laat geworden Audrey, maar dat heb je als het gezellig is he Ik ga vanmiddag lekker een tukkie doen Werkze!
he small..balen dat je nog niet weet hoe en wat wel heel knap van je dat je je zo goed houdt denk aan je.. veel liefs van mij
Maar dat komt ook door jullie lieve meisjes dat ik het nog een beetje uithou *ps, heb jullie nog wel vaker nodig hoor totdat ik naar mijn ha kan, als ik in de russentijd geen posi test heb of ongi ben geworden
Goedemorgen meiden! Ik heb gister nog een half uur alleen op mmm gezeten... kijk maar in mijn album... ik kon het niet laten ondanks dat ie 2 dagen terug heel negatief was