NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

DIZZZ Lieve schat!

YOU ARE PREGNANT! :D

WOEPPPIEEEEEEE

Dizzy heeft een [​IMG] in der buik LALALALALALALA

2. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Lol debsje.. Don't make the girl crazy :D

3. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    eerst morgenvroeg maar eens een normale test doen... ik ben gewoon zenuwachtig en ik zit op het werk bah, normaal ben ik op vrijdag vrij maar gelukkig hoef ik maar tot 12.30 :)

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    He Limmeke, je was toch op vakantie?

kan iemand me zeggen waar dat stukje staat van 35+, in zwanger worden?

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    op forum van 35+ en zwanger willen worden.. Tji post daar in feite dat ik egoistisch ben dat ik nu nog een kind wil.. want ouderen zouden hun kids niet meer goed kunnen opvoeden..

Laaiend word ik daarvan. Lekker generaliserend.. wil de "jeugd" van 25 niet te vreten geven die een ouderwetsere gedachtengang hebben dan ik.. pffff.. ben even niet zo vriendelijk op het moment..dus kan er beter nix meer over zeggen nu.

@dizzy: ga jij nou maar gewoon ff lekker testje doen en als die roze is feliciteerd de rest je uitbundig uit mijn naam :)

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ik ga even daar lezen

ben zo terug

*dikke knuff*

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik vind het ook voor het meeste deel onzin al moet ik zelf zeggen dat ik wel heeeeeel erg blij ben met mijn jonge ouders (die nu 50 zijn geworden) ik wilde zelf ook jong moeder worden ik vind voor MEZELF 30 al te oud en heb daar verschillende redenen voor (1 = dat is chronisch ziek ben en je weet nooit wanneer dat erger word (OF het wel erger word) en ten tweede opmdat mijn moeder op haar 32e de overgang is ingegaan en ik daar ook een groot risico mee loop.

Dit is waarschijnlijk onze laatste daarna vind ik mezelf te oud worden (wat niet zeg dat ANDERE mensen te oud zijn)

Het menselijk lichaam is NIET gemaakt om op je 35-40e kids te krijgen daardoor zal zwanger worden vaak wat lastiger gaan (uitzonderingen daar gelaten) en je zult vaak meer klachten / complicaties krijgen (als moeder EN voor de baby)

MAARJA soms loopt het l;even niet zoals je het plant en dan ben je 30 en nog kinderloos terwijl je altijd jong moeder wilde worden.. En dan is het goed dat alle technieken van tegenwoordig er zijn om mee te helpen als het bv niet wil lukken.

Mijn vriend is nu 35 en die vind zichzelf echt te oud worden hierna terwijl ik het juist voor een man net wat anders vind..

Ik denk dat sommige mensen vergeten bij hun uitspraken dat leven niet te plannen valt en soms dingen anders uitvallen...

8. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ja maar ik vind wel dat ze met haar 'mening' daar mensen onnodig kwetst!

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    als het menselijk lichaam niet gemaakt zou zijn om op oudere leeftijd nog kinderen te krijgen, dan zou het vrouwelijk lijf wel stoppen met eitjes te leveren tot ik 50 ben en zou de vrouw gewoon overgang hebben als ze 30 was.

maar daar ging het niet om.. het ging erom dat je gewoon als ouder te oud bent en in feite niet n staat zou zijn je kind goed op te voeden. ik wil Tji dan ook even heel duidelijk maken dat ik op mijn 39ste jonger van geest en lijf ben dan menigeen op dit forum die jaren jonger is. volgens mijn kids en hun vriendjes ben ik een stoere mama, dat was ik 14 jaar geleden al en dat zal ik over 14 jaar nog steeds zijn als ik met mijn rollator rondtuf die ik dan volledig opgepimpt en opgevoerd heb.

dat iemand zo iets neer durft te schrijven op een forum zonder ook maar iets af te weten van de achtergronden van al diegene die daar hopen zwanger te worden.. dat vind ik gewoon triest, en ik wilde dat ik ongecencureerd kon neerpennen hier wat ze met haar mening kon doen.

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    erhm het is roe hoor van kanga van winnie de poeh EN DAT IS EEN KANGAROE en geen muis...

11. debsje1977

Leuk als je een mening hebt...maar denk wel eerst even na met wat je zegt (opschrijft) bedenk ook eens dat er vrouwen zijn waarbij het inderdaad niet zo makkelijk gaat als iedereen maar denkt.
    Moeten die als ze 35 zijn dan maar zeggen jammer het lukt niet dus dan maar geen kinderen of een tweede..Denk niet dat het zo werkt...beetje erg kortzichtig gezien van TJI hoor.

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik geloof dat ik en debs het wel winnen :oops:

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Ik vind haar mening ook kwetsend,
    Waarom zou ze dat hebben geschreven, met welk doel voor ogen.
    Hou oud zou ze zelf zijn?
    En net als meerdere hier zeggen, je kiest en niet altijd voor. Zijn verschillende redenen voor.
    En dat is niet aan iemand anderes om te veroordelen.
    En wat nog, als iemand het dan pas wil... ieder heeft er recht op......

14. Drieske32

Drieske32 Actief lid

28 jul 2008
    346
    0
    0
    management assistente
    overijssel
    Ik deel deze mening volledig!!
    mijn man is net 50 geworden en is de beste papa voor Jesse die hij zich maar bedenken kan en raad eens wat ik hier bij nodaugusbus doe...
    voor een eventuele 2e zal hij ook een superpapa zijn!

15. debsje1977

ooww umm sorry roe de kangeroe :oops:

16. Goeden Morgen Dames!

Zo zie dat er weer wat zwangeren bij zijn gekomen! GEFELICITEERD!

Hier heb ik weer een normale cyclus gehad van 28 dagen :( ...
    Ik mag dus op rood... werdt zondag de 3e ongie :cry:
    Maar 1 troost ik mag deze maand nog een keer! Joepie!

Mijn nieuwe NOD is 31 aug...

Voor degene die net als ik al weer ongie zijn geworden, heeeeeel veel succes in de volgende ronde!
    Ik ga mijn vakantie rustig afsluiten bah... maandag weer werken :cry:

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    maak me ff jaloers... Een vriend van ons die heel veel met de puter doet heeft hem afgeraden. Twee maal raden wat hubbie zei...

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dat is ook en ik zou me nooit als vreemde opeens daar tussen gooien en dat gaan verklaren..

Je kan iets VINDEN maar dat betekend niet dat DAT ook zo is..

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik had hem wakker gemaakt en heb beloofd weer te masseren als hij z'n werk ff ging doen

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis

aaach wat schattig

Deel Deze Pagina