ja gister, toen ik voor de derde dag op rij 's ochtends moest overgeven, weer negatief Dus morgen weer, en dan daarna de week er op weer...........
weet je wat die hub van mij gisteren zei... We zijn wel bezig met kinderen, maar het maakt voor mij niet uit of we nog een jaar bezig zijn. Nou lekker dan! BEDANKT VOOR DE SUPPORT
Ik bemoei me maar niet met dat 35+ gedoe, er is al genoeg over gezegd denk ik.. Audrey *knuff* balen dat je het gevoel hebt dat je er soms alleen voor staat.. Ik lees dat wel vaker, en alle credit gaat naar de alleenstaande moeders terwijl er ook vrouwen zijn die wel een man hebben, maar tóch bijna alles alleen moeten doen.. Dat is niet eerlijk. Hulde aan jullie!
Ik vind dat heel normaal alles alleen doen mijn aanstaande werkt 60-90 uur per week en ik doe alles alleen en werk thuis met mijn kind ernaast in de box ik zou er niet aan moeten denken om een man te hebben die om 5 uur ofzo thuis is (aargghh) maar ik ben zo opgevoed mijn vader werkte ook zoveel..
Limmeke, chill en laat lekker lullen die mensen die niet weten waar ze over pratn. Ben 35 en heb vrindinne van 42 die echt echt beter opvoeden en lievere mama's zijn dan sommige vriendinnen van 26 die het jammer vinden dat hun leventje verandert. Ik kan er ook erg boos om worden. Live and let live! Ik heb jonge ouders en moet zeggen dat ik ook graag een jongere moeder was geweest (nu ik weet hoeheerlijk het is en nu ik er wel 5 zou willen) maar ik heb alles gedaan wat ik wilde, school, werk, stappen, reizen en ben nu rustig en tevreden als moeder. Laat je niet gek maken! We worden ouder met z'n allen, dus het is niet gek dat de leeftid zich verlegt. Maar snap dat je boos wordt om zoiets. Smalville sterkte! Dizzy... mmm... als het echt echt echt zo blijkt: gefeliciteerd. Zijn er vrouwen onder ons die net zo'n %$#@!)*&%#@cyclus hebben als ik? KORT en onrgelematig, ik word GEK van onzekerheid, zou ik nog wel eieren hebben in mn mandje?
Kort lijkt me beter dan lang...of niet? Kan je het vaker proberen zeg maar Onregelmatig is wel lastig wat dan valt er natuurlijk geen eisprong uit te rekenen.. Sterkte!
JedidJah: hahaha, die van mij ook laatst: ja we willen nog een kind maar toch niet MORGEN per se? NOU DUS LIEVER WEL JA?!
Nou hubbie heeft pech... we gaan voor een 2009 babe en daar doe ik alles aan. Gelukkig weet ik hem wel te verleiden...
TNX FEMALE81. Dat vaker proberen als voordeel is wel waar, je hoeft er niet om te blozen hoor, dat is toch wat we allemaal doen, . Maar het nadeel is (en zeg maar als ik teveel in deatail ga) dat je klust op rde dagen. Ander voordeel is wel dat het minder lang wachten is voor je iets weet. Maar voor mn gevoel ook minder vruchtbare dagen? Ach zucht... Je stuurt me wel iets blijer de dag in tnx
Hihi ja ik wil ook een 2009 baby alleen niet in juli want we gaan trouwen op het strand en dat lijkt me lastig plannen rond een geboorte hahaha Zet m op girl. Vrouwen zijn geboren om te verleiden. Mx
(oh alleen nog dit Limmeke: wat daht je van al die jonkies die wel een kind willen maar niet willen stoppen met roken en drinken en drugs en stappen?) BOE zeg ik. en nu klaar. Liefs allemaal, MamaY
Ach, joh...we hebben ons sufgeklust Mag ik een voordeel noemen voor het klussen op rode dagen? Het glijdt allemaal wel beter (laat maar weten als ik teveel in detail ga ) en de zwemmertjes hebben dan meer vocht om goed in te zwemmen. Die hebben toch geen ogen, dus een rode zee of een witte vloed, zwemmen doen ze toch wel
He hallo! Heb nog niets terug gelezen, maar begrijp dat het een heftig onderwerp was vanochtend... Zijn er geen testers, of ligt iedereen nog in bed?! Het is echt een slechte maand hoor! Er kan nog veeeeeeel meer roze bij!