Zoiets zei die van mij in het begin ook....waarop ik antwoordde dat die 'dingen' (baby's dus) over het algemeen niet kant en klaar worden opgeleverd na 1 dag. "Zie het als een auto bouwen. Je hebt het beeld van een totaalplaatje in je hoofd, maar je moet bij het begin beginnen en dan steeds een stukje verder werken. Dat heb je toch ook niet morgen af? Maar je moet er wel al de voorbereidingen voor doen. Tis ook klussen "
Als ik een test in huis had, had ik die vanochtend gedaan! Misschien dat ik vanmiddag toch maar een test ga halen bij het Kruidvat. Ik kan toch niet stoppen met hopen en ach...als ie negatief is, weten we dat ook weer. Nog misselijk geweest? Hier heerst een hele vervelende buikgriep..Misschien heb je dubbelop?!
Maak me geen snars uit wanneer ik een baby mag krijgen als het maar nie zo lang meer duren gaat voordat ik zwanger ben hihihihihi
whahaha das een goeie... Nou mijn hubbie klaagt dat ik te weinig over zwanger worden praat en daarom om het internet zit. Nou ik snap nu ook echt waarom ik er weinig over praat. Maar zoals gewoonlijk heb ik daar weer een antwoord op (mijn man's nieuwste frustratie)
erhm mag ik me aansluiten bij de misselijke meiden... Ik ben ook niet echt helemaal lekker. Ik had vanochtend vla op (is mijn standaard ontbijt) en nu proef ik het nog steeds...
Vreselijk misselijk, misschien wel dubbelop, 2 dgn buikloop, al 4dgn 's ochtends over gegeven. Nou hopelijk dan ook maar snel over....
ik heb caramelvla op vanochtend en voel me ook niet helemaal lekker, miss hebben ze iets in die vla gestopt?
Getsiederrie, dat kun je er nou net bijhebben....NOT! Sterkte meid, hoop inderdaad dat het snel over is.
Sterkte met de misselijkheid allemaal...*knuffel emoticon* Ik kan daar nog helemaal niet over meepraten. Alhoewel ik wel sinds een week of 2 totaal geen cola meer wil, omdat ik daar van 1 slok echt misselijk van werd. (en ik ben altijd een cola-freak geweest) Het enige kotsen wat ik nu doe is als ik migraine heb :x
Tijd niet geweest bij dit topic. paar blz terug gelezen. Dizzy, hoop dat je echt zwanger bent en voor alle meiden in onzekerheid, sterkte ik hoop dat er snel duidelijkheid is (posi test!).
ooh laat die maar achterwegen daar heb ik ook last van van hoofdpijn mmm tijd overigens dat ik me ga aankleden ja ik zit nog steeds in mij PJ shirt achter de puter...
He ladies, ik ben er weer vandoor, even tafel dekken en zometeen lunchen met mijn zoontje. Misschien tot straks! Hang in there girls!