NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teigetje1978

Teigetje1978 Actief lid

28 jul 2008
    155
    0
    0
    Eibergen
    Heb hier de afspraak gemaakt om buiten te gaan roken en dan rook ik ook al minder en helemaal stoppen is idd veel beter!

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    @debs:
    zijn gisteren naar ouwehands geweest en toen doorgereden naar huisje liefje... over uurtje tuffen we naar zeelande.. maar gezien het weer is de motivatie ff weg hier... en ze verwachten niet veel meer voor komende week.

hebben wij weer.. voor eerst in jaren boeken we weekje vakantie... en dan zullen we de toko uitregenen bah.

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ja we hebben er gisteren ook over gehad om buiten te gaan roken, maar zo ver zijn we nog niet met het pokken weer hehehe

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik vind het knap van degene die al minder roken en drinken en helemaal knap als je het beide niet meer doet. Gelukkig hoef ik van geen verslaving af te komen, daar ben ik ook blij om.
    Ze zeggen namelijk als je wil beginnen met zwanger worden dat je je moet gedragen alsof je al zwanger bent. Dus meiden succes. Het lukt jullie vast allemaal om te minderen en misschien wel te stoppen. Geld trouwens ook voor partners, kunnen beter ook niet roken en drinken beinvloed kwaliteit van het zaad.

xxx joyce succes

Zo en nu weer terug naar september

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Jullie kunnen het best! (stoppen)

Je moet er een consequentie aanhangen/beloning.
    (als een gezond kindje al niet genoeg is)

Ik chanteerde gewoon mijn vent :) "Als jij een nagel bijt dan wil je me zeker doodhebben aan longkanker ofzo want dat betekend dat ík een peuk mag" en als ik trek had in een peuk en dat zei, dan zat hij al dreigend met een vinger in zijn mond :)

6. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

dat wordt dus dagjes weg vanaf het huisje ;)

7. Teigetje1978

Teigetje1978 Actief lid

28 jul 2008
    155
    0
    0
    Eibergen
    Dat is t m juist hier met slecht weer heb je geen zin om buiten te gaan staan en binnen word niet gerookt, dus word t toch minder!

8. debsje1977

Ik drink niet en rook ook niet meer sinds kort...manlief rookt al bijna 3 jaar niet meer maar drinkt elke avond wel 2 rozeetjes :(

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    hmm, misschien 1 rozeetje minderen?
    (tja alle beetjes helpen, misschien word zaad wel dronken en kan de weg neit vinden)

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ja ik ben 7 jaar geleden gestopt met roken van 60 naar 0 in 1 dag en het geeft zo'n vrijheid ik dacht altijd dat ik rookte voor de ontspanning maar uiteindelijk is niet roken MEER ontspannend maar dat kan je als roker niet objectief beoordelen.

Ik ben gestopt omdat ik vind dat je als ouder zijnde het goede voorbeeld moet geven en niet wilde stoppen vlak voordat ik zwanger wilde worden (ik wilde die troep allemaal uit mijn lijf hebben)

Mijn partner en ik roken niet, drinken niet (op 2 glaasjes ofzo per jaar na, wat IK liever ook niet doe)

Zijn fel anti drugs (wij hebben ook geen vrienden die dat gebruiken ooit wel een koppel gehad maar die blowde dus hebben we afstand van genomen.
    ALs ze het nou bv 1 keer per jaar hadden gedaan als een speciaal iets (net zoals een keer drinken) had ik het niet erg gevonden maar die twee zaten MET de kids erbij gewoon te blowen en dat kon ik niet aanzien.

Je hebt toch een rolmodel als ouders zijnde en wij willen graag onze kids het beste meegeven al voordat we zwanger raken.

Nou zijn wij allebei nooit geen feestbeesten geweest dat maakt het makkelijker denk ik..

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    flessen rose vervangen voor druivensap met water hehehehe hier schat.. proost.

en dan neem jij ook glaasje en dan zeg je ooo schat, voel het al helemaal naar me tenen zakken :D

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ja serieus. Ik ben dat ook echt niet gewend en ik wil ook zeker niet dat mijn kinderen zo rond lopen later. Mijn vriend vind het gewoon normaal, maar dat ligt aan zijn vader dan weer. Als ouders moet je het goede voorbeeld geven.

Drank is er niet om elke dag te drinken, vind ik. En die ouders geven hun kinderen zelf die shandy en ze lachen om zulke uitspraken. Zo wordt hun geleerd dat drinken normaal is en dronken zijn ook. Vind het erg jammer.

13. Hey jij hier ook! \:D/ Neem lekker kamillethee, dat kalmeert je maag.

14. debsje1977

HAHAHAHA als ik dat toch us voor elkaar zou krijgen :p

ik zou liever zien dat tie door de weeks niet meer drinkt en ach als tie dan 1 of 2 wijntjes drinkt op zaterdagavond..dat vind ik nie zo erg...maar wel dat het elke avond is
    Deed tie in het begin niet toen dronk tie helemaal niet alleen op vakantie maar het is er zo ingeslopen en krijg het er nu maar us uit :(

15. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Maar ik ben er weer vandoor. Ff lekker shoppen.

Fijne dag allemaal!

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik ga de schuur in (als er iets moet zijn die ik gedaan wil hebben dit vakantie, dan moet ik er maar aan beginnen he.. bijna op een derde van mijn vakantie en nog niets eraan gedaan )

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    schijnt dat gember goed helpt tegen misselijkheid, maar vind he tzo vies.

nog eens wat:
    Gister weer een bahdag gehad.
    Had ik eindelijk wat tijds voor mezelf, loop ik in de regen (grrr) in de winkelstraat. Was van plan om een nieuwe maansten te kopen. Had bedacht dat dat het was. kom ik daar, winkel dicht ivm vakantie......................... kon wel janken (thusi gedaan)

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemiddag meiden. Weet er iemand wat die 5 bij stats onderaan mijn kaartje wil zeggen? Ik snap het namelijk niet wat die daar vandaag komt doen.

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zolang die het beperkt tot 1 a 2 glaasjes.. schijnt nog goed te zijn ook, hoewel die dan beter echte rode wijn kan drinken..

moet afkloppen, na relaties met echte alcoholisten te hebben gehad is het een openbaring dat mijn liefje niet drinkt.. hooguit paar biertjes per jaar en heeeeeeeeeeeeeel af en toe een wijntje. hij rookt wel, wilt wel stoppen maar hij veranderd in een gekooide tijger als die paar uur niet rookt.
    ik rook ook.. ooit 5 jaar gestopt maar door omstandigheden weer begonnen.. en door allerlei zaken in mijn leven nu ook even niet toe aan stoppen.. mocht ik echter een posi test in handen krijgen, dan stop ik direct.

zo dames, kga auto weer volladen en dan richting de regen :D

zal sexy foto maken van michelinmannetjesfiguur in badpak met regenlaarzen :)

toedels xxx

en gieg: ik wacht vol smart op je smsje.. en ook als 1 van de andere lieverds zwanger mocht zijn in tussentijd.

20. Girl84

Girl84 Lid

10 jul 2008
    97
    0
    0
    Hey Meiden

Ben ff een broodje aan het eten en moet zo weer terug naar werk ......nog 4 uurtjes en dan lekker weekend :)
    Ik begin nu al zenuwachtig te worden voor m'n NOD, wil het liefste iedere dag een test doen maar moet nog zo lang wachten tot de 18e. Ik maak mezelf helemaal gek met ideeën, en zie overal zwangere vrouwen op straat lopen en fietsen en winkelen...ARGH! daar wil ik ook bij horen!

Deel Deze Pagina