1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Tossie & Missdaisy 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & lieni44 & Amsy & mamaY 5 : natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder 6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & makey & alice 7 : debsje1977 & IMD & Maine 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen 9 : Silvana81 & daantje27 & hanna1974 & Bloem25 10 : verhip & Linnielinnie & Dizzy 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling 13 : 14 : Ellen1982 & Elke1976 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat 16 : Daan78 & Gyino & Loel 17 : Kanjer 18 : Mup 19 : 20 : Roosje75 & Jewel 21 : 22 : Natjes 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : Marientje28 29 : 30 : 31 : 79 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons - Sjors82 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah - Dizzy Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Klingel, wat is jou NOD?
Klingel toch hier! Had zo gehoopt voor je dat je hier niet hoefde te komen. Dat deze ronde je maar een hele mooie afsluiter mag geven!
Ha meiden, Ik kom even bij jullie om het hoekje kijken, want ik heb even een vraagje: Ik zit nu op dag 15 van mijn cyclus. Mijn cyclus is na mijn zwangerschap wat onregelmatig geworden, dus het is een beetje afwachten wanneer mijn ei is. (tempraturen dus). Nu heb ik last van mijn eierstokken, borsten en krampen onder in de buik. Is dit een teken dat mijn ei er aankomt? Of is geweest? Groeten Friezin
hello iedereen hier 8) wij zijn me vandaag ff druk geweest we hebben de hele woonkamer veranderd haha alles sta nu andersom, wel heel leuk ik zie dat er weer veel naar augustus zijn komen
@ friezin: dat is mogelijk, maar dat is bij iedereen verschillend. Ik voel bijvoorbeeld helemaal nies. Sommige voelen echt een 'plopje' weer andere hebben last van kramp... Ik denk dat alleen de tijd het kan leren. Succes
Hey meiden, nou ben ik ook weer... hele dag gewerkt..beetje moe..pfff.. maar als ik naar me banner kijk wordt het toch echt wel klussen vandaag! isalleen nog al lastig als me vriend als ze vrienden blijft uitnodigen..pfff...wordt er nog moeier van...haha! dus ik blijf voorlopig maar op het forum dan!
lekker zo'n vent... Die van mij is heerlijk tv aan het kijken... Ik heb nu een schoonmaak tik... Die keuken moet schoon... Ja ik kijk ook tv en ben bezig op de computer dus het schiet niet echt op... Ik heb alles uit mijn keuken geplukt en ben hem opnieuw aan het inrichten...
hihi dus ook lekker druk bezig in huis ik heb de keuken van de week al gedaan nu hebben we vandaag de hele woonkamer om gedraait
whahaha... Die heb ik vanmiddag al gehad... Nu nog de keuken, de hal en de bovenverdieping. als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik nesteldrang heb... Wel errug vroeg he... Eerst maar een ei krijgen
eerst je ei krijgen maar ik had het niet over schoon maken 8) we hebben alle meubels anders gezet we zijn de hele middag bezig geweest we liggen nu kapot op de bank film te kijken via upc (en ik nog stiekem achter de laptop )
Als ik zeg dat ik dat wil doen gaat m'n man gillen Ik heb er ook wel vaker aan gedacht, maar dan moet er ook worden gewit in de kamer en daar heeft m'n man geen zin in. Hij zal er toch aan moeten geloven op den duur De keuken heb ik van de week ook al gedaan Groetjes, Giegel
Ja ik ben ook alles aan het verbouwen. Whahaha en alles opnieuw aan het inrichten... Oke de muebels staan wel redelijk hetzelfde, maar de inhoud is net ff wat anders...
haha nou mijn vriend had er ook helemaal geen zin in maar ik zei : aaaaahhh toe schatje ik wil het graag veranderen nou hij heeft het geweten hihi alle draaden van de tv upc dvd playstasion cd speler alles zat door elkaar maar het is wel heel mooi geworden mooier dan het al was haha en voor een paar maanden geleden heb ik het ook voor elkaar gekregen dat we gingen verfen in 1 keer uit het niets 8) want we gingen toen bijna een hondje halen en ik zei zo van aaaaahhh schatje dan is alles al af als we het hondje hebben *ik ben eigenlijk gewoon verwent* je moet het gewoon door blijven vragen hihi liefs gaby
ach ik meld gewoon als hij op zijn werk zit dat ik het allemaal aan het verbouwen ben... Hij moet altijd ff wennen, maar na een paar dagen weet hij niet beter....
hihi ja dat kan je ook doen mijn ventje zou dat niet leuk vinden als ik het uit mezelf zou doen want hij wil zelf alle apparaten aan sluiten net of een vrouw dat niet kan
Dat is het nadeel hier, door lichamelijke beperkingen kan ik dat niet en heb ik daar hulp bij nodig. Als de vakantie voorbij is ga ik denk ik toch maar wat proberen in m'n uppie :-$