pfffff, doe ik vanochtend na 2 uur plas ophouden een ovutestje...best wel donker 2e streepje. Niet donkerder dan de controlestreep.. Mag dus niet positief genoemd worden. Doe ik net weer ovutestje... zo negatief als wat! Wat moet ik hier nou weer van denken... Ga nu mijn plas maar ophouden tot vanavond 9 uur, doe er dan weer één.... Zucht
Hahaha gewoon beetje aarde ergens uit een berm scheppen en op je tafel/garage leggen. Ligt ie toch ook op aarde
alles bij elkaar? uuhmmm denk meer dan 150.. maar er zijn boeken ook over computer en systeem analist en wat nog meer van 1979 haha
Daar word je toch moedeloos van...ik hoop dat het bij mij nie zo gaat want dan gaan die r*tdingen linia recata de prullenbak van binnen zien
Echt pokkezooi hoor.... bleghhh... Heb wel vandaag heel de tijd krampen bij onderbuik/liezen dus lijkt erop dat ei er toch echt aan zit te komen.... Naja ik ga ff wat te (vr)eten pakken.... 8)
ovutesten kunnen positief genoemd worden als de teststreep even donker of donkerder is dan de controlestreep.