Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3: Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie &female81, 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & MamaY 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx & Nata & juulsrulez 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger 31 : Miracles VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Nikky Ans & Biccy & Alice & Limmeke 175 passagiers voor de roze bus!! 7 Zwanger, 42 Ongesteld, 3 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 8 augustus - debsje1977 - noenie - missym 9 Augustus: - cin1979 15 Augustus: - zuurtje 17 Augustus: - JedidJah 30 Augustus: - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - MilkHd - lautje1979 - Rianne80 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [ :c: :x
:x ga ik na mn werk naar de winkel om testen te halen (heb er ook 3 gekocht natuurlijk) krijg ik in de auto super kramp kom ik thuis zijn de er al... Pfff ineens een cyclus van 25 dagen
je moet ook beginnen met tellen als het rood is maar nu is het nog bruin dus zal morgen wel rood zijn.
@ pixie is goed nou ik ga offline want ik ga ff mijn tijd aan mijn hubbie en neefje wijden... Tot morgen Ik ben vnaaf niet op mmm sorry alweer naar vrienden
@ dizzy: balen meisie! Hier alweer gestopt met fotoalbum..wat een pokkeklus zeg... Zie nu dat de foto's helemaal niet mooi bewerkt zijn... ga dat woensdag maar doen op mijn vrije dag, of dit weekend als ik niets te doen heb....
joehoe het is alweer weekend maandag naar me eitjes kijken, spannend ben benieuwt hoe het ervoor sta en waneer ik precies me eisprong krijg
Ow meid Wist je dat het hebben van een opvlamming erger is voor een vrucht dan Prednisolon? Dat medicijn is de enige die "goed" is als je zwanger wilt worden,vraag het maar aan je arts of dat die naam is... En dat helpt tegen die reuma verschijnselen (ik heb dat ook namelijk,en fistels,abcessen) en ook tegen de crohn zelf Dat het nu goed gaat met je nu je geen meds gebruikt,en dat je toch gewrichts pijn hebt zegt al dat je crohn toch niet zo rustig is als je zou willen Ik zou je willen adviseren om toch een zachtere middel te gaan gebruiken meid Wat is je CRP/bezinking?Mijn CRP is standaard 12,en al is die 34 of zelf 56 Ik merk er niks van Dus hoop dat je bloedwaarde goed is Ik blijf prednisolon gebruiken,2 tabletjes per dag En als het niet meer uit te houden is met de fistels dan gaat mijn arts een setondraadje plaatsen En als het nog slechter gaat met mij gaan ze een stoma aanmeten (wat ik niet hoop!)
@JedidJah Ik weet het zeker want we hebben niet geklust op die eisprong Dat heb ik express gedaan om het gesprek met mijn arts Voor het geval dat ik onder het mes moest
hallo dames! zonnige groeten uit de USA! er zijn ondertussen al meer als 400 pagina's erbij.. maar die ga ik echt niet bij lezen! hahaha we zijn nou een week getrouwd.. dus we gaan er zeker voor nu! succes iedereen! ik zie al een hoop roze!
Daggie gefeliciteerd met je huwelijk. Leuk zeg, getrouwd in Amerika neem ik aan? Geniet lekker van je honeymoon. Wie weet wat er nog van komt.
Heb nog geen negerzoenen gehaald We hebben de jongste naar opa en oma gebracht, om voor het eerst een nachtje te gaan logeren 8-[ Daarna zou ik boodschappen doen, maar we hebben besloten eten te bestellen omdat we een voordeeltje hebben en omdat we nu eens kunnen bestellen wat we willen (met veel kaas!) Morgen (of straks) even nergerzoenen halen
we zijn gewoon in nederland getrouwd! de 17de komen we alweer naar huis.. zitten nu in orlando en vertrekken zondag naar key largo voor een paar dagen en dan door naar miami.. voor de laatste paar dagen!