Daggie, gefeliciteerd met je trouwen Hier NOD, maar nog geen Denk wel datie komt...Kreeg net steken door mn doos!
Ik zag hier de vraag over de maansteen opladen, maar die moet je juist NIET(!) in aarde leggen als je hem oplaadt met volle maan.Dat maakt de maansteen onbruikbaar. Je moet hem alleen aan de aarde teruggeven alsie zn werk heeft gedaan, of als er een stuk is afgebroken die aan de aarde teruggeven.
dit is alles wat ik erover vond Maansteen is een hele zachte en broze steen. Er komen gemakkelijk krassen in en hij is zeer breekbaar. Met het onderhouden van de steen is het verstandig om chemicaliën, fel zonlicht en water zo veel mogelijk te vermijden. Als de steen zijn glans verliest kan je deze opwrijven met een doek met eventueel wat olie erop. Maansteen kan natuurlijk bijzonder goed opgeladen worden in het maanlicht.
ja dat staat dacht ik op spiritualgarden.nl? ik wist dit omdat ik het had gelezen in t topic maansteen en daar had blusvrouw, die een cursus erover heeft gevolgd, dit antwoord op gegeven..ik wist het niet in aarde nog, dus heb het speciaal opgezocht voor jullie en hier dus uitgelegd.
Het is hier niet erg druk vanavond! Ik dacht even bij te lezen, maar ben al klaar! Ik heb zooooooo'n zin in ijs! Heb mijn mannetje gevraagd of hij zometeen ijs meeneemt! Mc Rolo...jammie!
Wij ook! Erg he! Mijn vriend is verslaafd aan de Mc Shakes, echt zo erg! HEt is ook zo gemakkelijk om er zomaar even langs te gaan! Alsof je even naar de friettent gaat....
Oh jammie....ook lekker! Ik heb nog tot een uur of 9 om door te geven wat ik wil haha! Trouwens....Ik krijg steken in mijn borsten..kan twee dingen betekenen : of de duivels arriveren of (ik durf er bijna niet aan te denken)...ik ben zwanger...!? Had ik nu toch maar die test gehaald in de stromende regen...nu heb ik niets... Maar wel ijs zometeen!
8 dagen.... spannend hoor! En opeens schreeuwende trek in mc flurry's? Hmmm... morgen naar maar ff om een test dan? of is het koopavond?
ja dat weet ik dat een opvlamming erger is maar ik slik nu al zo'n 2 jaar geen medicijnen meer, de medicijnen (puri nethol) die ik moest slikken vind ik geen fijn idee om in tenemen kwa zwangerschap, dat medicijn word ook gegeven tegen leukemie! mijn bloedwaardes weet ik eigenlijk niet is mij nog nooit verteld ,denk omdat me waardes normaal zijn (hoop ik) anders had ik het wel gehoort! de activietijd van me crohn nu is al zo'n 2 jaar rustig sins dat ik geen stress meer heb , ik heb alleen gemiddelt 1 keer per week goed last van me buik. dus me buik valt reuze mee alleen die extreemde vermoeitheid brak me altijd maar nu sins kort die gewricht klachten erbij! ik zou het er over hebben bij me volgende afspraak bij me arts! ik hoop dat het voor jou niet zover komt dat je dadelijk met een stoma hoef te lopen ! en dat die pilletjes gewoon bij je blijven werken!
Ik ben ook zo zenuwachtig! De zenuwen gieren de hele dag door mijn lijf, maar ik heb vorige week 3 negatieve testen gehad en zoals je kunt zien onder mijn banner, heb ik al een keer een cyclus overgeslagen. Ik ben toen zo down geweest omdat ik er zeker van was dat ik zwanger was. Het heeft me wel 10 negatieve tests opgeleverd..Dus ik had besloten het deze keer op zijn beloop te laten na 3 negatieve testen... Alhoewel ik vanmiddag toch wel heel graag een test had willen halen... Ik word gek!
Dat is nog het ergste...het is hier koopavond, maar ik zit thuis met een slapend kindje en mijn mannetje heeft zelf koopavond...zo frustrerend!
Is er niemand die weet dat jullie bezig zijn, die ff een testje voor je kan halen? Kan je man er dan niet 1 meenemen uit zijn werk?
Nee, niemand hier in de buurt weet het en mijn mannetje werkt niet in het centrum, dus dat kan ook al niet...Ik zit me rot te verzinnen hoe ik morgen een test kan halen zonder dat mijn mams het in de gaten heeft, die is morgen de hele dag bij mij....Die weet het ook niet, want die wordt al zenuwachtig voordat ik uberhaupt zwanger ben, haha! Ingewikkeld zo allemaal he.... Ik had het gewoon vandaag moeten doen!
Hi Meiden, Ben net weer terug van een paar daagjes weg.... en kan mededelen dat ik op zwart mag Ben vannacht wakker geworden met steken in mijn linkeronderbuik, heb in de middag de HA gebeld en kon eind van de middag al langskomen. Hij heeft me weer doorgestuurd naar de spoedeisende hulp (ze dachten aan een cyste of BBZ). Ben helemaal onderzocht en waarschijnlijk is er bloed vrijgekomen bij mijn ovulatie en is dat gaan irriteren in mjn buikholte. Gyn zag dat ik niet zwanger was en zei dat ik een verwijsbrief kon aanvragen bij de HA als ik deze maand weer onregelmatig menstrueer. Zit nu weer thuis op de bank met een kop thee Nog nieuwe zwangeren? Wat zijn VIP members?
VIP members zijn degenen die wel al de duivels hebben gezien deze maand, maar geen afscheid kunnen nemen van ons en dus bij ons blijven kletsen! Wat erg zeg, wat er met je gebeurt! Sterkte meis!