dat doe ik altijd... Ik wil alles op een bepaalde manier en dat kan ik alleen... Ik moet het niet gaan vragen anders is het echt een zooi....
Dat is hier ook inderdaad het nadeel als iemand mij meehelpt en dan duurt het alleen maar langer met alle ergernissen er gratis bij Misschien kan ik de kamer nu wel veranderen op de manier die ik al langere tijd wil, maar niet mogelijk was door een stoel die nu is vervangen
ja dan toch maar weer een nieuw plan verzinnen... whahaha bij mij verzint mijn moeder de meest maffe plannen. Zij ziet het allemaal beter dan ik. Helaas wil ik ook wel eens wat anders... shoot mensen, ik baal echt, want door het opruimen kwam ik tot de conclusie dat de vitrage alweer moet worden gewassen. Bah dat heb ik een paar maanden geleden ook al... GROM
hahaha ja vroeger vond ik het wel leuk maar nu vind ik het echt geen zak aan wij liggen een film te kijken en onder tussen ben ik aan het internetten (hoe bedoel je verslaaft )
misschien een stomme vraag hor maar als ik wat geschreven heb en ik blijf dan op deze pagina zien ik de volgende berichten niet dan moet ik eerst ergens anders naar toe hebben jullie dat ook
ik heb me msn aanstaan en dan zie ik waneer er weer een nieuwe bericht is en dan klik ik gewoon op pagina vernieuwe en dan zie je de nieuwe berichten 8)
Ik heb Criminal Intent liggen kijken en ga zo verder met een film op net5. Tussendoor gluur ik of hier nog iets gebeurt
hihi gezellie kom maar hier mee lullen ik moet eigenlijk terug naar juli omdat ik nu hormonen slik maar ik heb me zelf gewoon nu op 1 augustus gezet ben hier al ff aan het lullen en zijn er nog veel zwangeren bij gekomen in juli want in het begin ging het niet zo goed
wij zijn een film via upc aan het kijken :natural trasser 2 (sorry weet echt niet hoe je dat schrijf )
Ik ben er ook nog... Ik ben een film aan het kijken. Mijn hubbie dacht dat ik het een leuke film vond... Oké ik hou van SiFi, maar dit is vaag en spoort niet Welke idoot verzint dit... @ nikky ans: Ik heb dat niet sorrie. als ik op oke druk krijg ik een bericht te zien en ik word dan al snel weer terug gesluisd. Ik moet wel ff F5 drukken, want de site vernieuwd zich niet uit zichzelf...