oh jaaaa Audrey gefeliciteerd met je verjaardag meis! in linnielinne natuurlijk gefeliciteerd, eindelijk weer iemand op roze!
kan bijna zeggen dat mijn kleine meiden ook al wakker waren... ( 2 poezels...)\ Stelletje irritante...%#&$#^*^% Hebben nieuw kunstje gevonden om mij uit bed te krijgen van irritatie: Half uur lang staan kratsen in de kattenbak... Wordt ik wakker van (weten ze) en ze gaan net zo lang door tot ik boos uit bed spring om ze vervolgens toch maar eten geef zodat ze stil zijn... En van dit hele tafereel merkt hubbie niks, die slaapt gewoon door!
ha ha tuurlijk hoort die niks, met straks een baby is er daarin ook weinig verschil hoor Bijn ons krijgen de katjes (3) 's avonds eten en hebben verder brokjes, du s daar worden gelukkig niet wakker van. Irritant he, dat graven in de kattebak, heeft 1 van onze katjes ook een handje van, grrr
Denk dat het komt omdat hubbie ander grind erin heeft gedaan..gooi dat vandaag er weer uit en gooi erin wat eerst wel goed ging.. Wil morgenochtend wel graag beeeetje uitslapen!
jaaa.... heb je een link voor de koe en varkentje? ik zou de hele dierenrijk willen hebben hahahha... *gaat even op zoek naar een topic op zw forum voor kinderkamer schilferijtjes*
ik hoor slecht berichten van kruidvat.. vals posi.. welke is deze? de etos of kruidvat? koop even een clearblue digi ... voorzichtig gefeliciteerd!
morgen dames. *gaap* ben pas gaan slapen om 3.30 en wakker weer om 08.00 (stomme biologisch wekker) hoe is het hier met mijn liefste forummers.. @small... wat moeten we nou an met jou en je neg. tests? @audrey gefeliciteerd met je verjaardag .. HIPEERDEPIEP HOERA! @natjes ik werd wakker vanochtend en gelijk aan schilderijtjes denken. kreeg er mega zin in ben benieuwd hoe die van je geworden is. ik moet dan eerst canvas halen... karwei zou toch redelijk goodkope canvassen verkopen of nie? @klingel.. wel fijn dat jij snachts op ons waakt
ik wil alvast mijn excuses aanbiede voor de slechte nederlandse taal die mogelijk uit mij vlliegt vandaag... (en voor alle andere dagen tot nu toe dat ik de en het verkeerd gebruik en onjuiste werkwoorden en volgorde gebruik) Zijn er mensen die dat irriteert?
Moge meiden, heb echt heerlijk geslapen op dat Fluffy-kussen van Klingel! Thanx! Vandaag misschien naar de FFWD Dance Parade in Rotterdam. Een vriend van ons moet daar draaien. Hoop dat t weer een beetje mee zit!
Ze hebben nu diverse maten bij de kwantum liggen voor een paar euro! zeker de moeite waard om er even langs te gaan. Tevens hebben ze allemaal acryl verf voor weinig! Zag laatst ook die canvas doeken bij de action dus dat ik ook nog een optie!
een pixie, is mij niks opgevallen betreft je taalgebruik? Meiden ik ga er vandoor ben er eind van de middag weer! xx