een beetje misselijk zal fijn zijn maar dat is het niet van de week was het zo erg dat ik het niet meer binnen kon houden en dat kan ik altijd en nu zit ik ook echt op het randje maar ben "die hard" en ga het gewoon proberen om het binnen te houden
Tomnaat: wat spannend zeg, en tegelijk zo gruwelijk! Dr is niks aan, om te leven in onzekerheid! Nou ja... maar weer afwachten (wat een $&%$-woord is dat zeg!)
@Linnie:ziet er goed uit, voorzichtige felicitatie @Audry:gefeliciteerd met je verjaardag! Hier 1 dag na NOD, maar nog geen Weet wel zeker dat ik niet zwanger ben (zegt mijn gevoel heel sterk) en dat ze er wel aankomen, heb ook veel ongipijnen gehad, dus...Cyclus wordt weeeeeeeer langer *zucht*
Hallo dames, daar duik ik weer even op. Ben de afgelopen 2 dagen zeer druk geweest. Donderdag lekker weg met mijn mannetje: shoppen in Maastricht! Gisteren voorbereidingen getroffen voor het eerste verjaarspartijtje van mijn kleine man! Ik beleef de hele dag weer opnieuw zeg, die 9e augustus van vorig jaar. En nu is ie al weer zoooo groot! Mijn mama is hier straks het hele weekend, maar vanaf maandag zal ik weer regelmatiger in de bus plaatsnemen. Update: nog geen ongi, steeds heel moe, schimmelinfectie gehad en jeukende bultjes op rug (kan zonne-reactie zijn...) Ik weet nog niet hoe ik de tekenen moet interpreteren, maar ga maandag testen... Moet nu weer gaan: visite komt over 40 minuutjes! Kus!
Toch nog even terug. Was aan het teruglezen en zie dat ik wat felicitaties mag rondsturen! Super allemaal! Las helaas ook heel verdrietige verhalen. Ik denk aan jullie meiden. @Small: jeetje, jouw lichaam houdt je wel erg in spanning. We spreken elkaar maandag! Kus en knuffel voor iedereen!
goedenmorgen meiden, ik zag dat er weer wat roze bij was. Ik heb nu geen tijd om bij te lezen, maar dat komt vnaaf wel. Ik ga nu ff naar een verjaardag toe en vnaaf ben ik alleen.... Wie heeft er zin in een chat date? Nou ik merk het wel... Tot ooit JedidJah
Goodmooooooooooooooorning chickies! ( ohnee shit het is al middag weer lekker laat gemaakt door deze forumverslaving ) Audrey, HAPPY BIIIIIIIIIRTHDAY TO YOUUUUUUUUUU!!! Je zou ook gaan testen toch? Vertel vertel vertel! Natjes, wat leuk dat je een schilderijtje hebt gemaakt. Foto? Ik ga zo maar eens wat boodschapjes doen.. Fijne dag allemaal! *smak*
hoi hoi, linnielinnie: GEFELICITEERD audrey, gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag! ik moet werken zo misschien tot vanavond kus
Hoi hoi meisjes, Linnielinnie GEFELICITEERD! Audrey HAPPY BIRTHDAY! Verder nog nix bijgelezen, heb ik vandaag echt ff geen zin in. Heb een enorme baaldag en weet niet waarom. M'n mood vliegt echt alle kanten op vandaag, word gek van mezelf... en manlief dus ook Is er verder nog iemand met geweldig leuke nieuwtjes, misschien knapt m'n humeur daar wat van op
@ mamaline: ik ga zo een ovutestje doen, misschien dat ik je zo een nieuwtje kan vertellen (ei is nog steeds spoorloos namelijk)
nou schiet mij maar lek.... Test weer negatief... Heb even de rest van de testjes terug gekeken... Op 8-8 in de ochtend testje gedaan en die heeft het meest donkere streepje... Misschien dan de piek van het LH hormoon vrij kort was waardoor ik geen positievere test in handen heb gekregen'? Theoretisch zou het kunnen kloppen, volgens de calculator zou ik 8-8 eisprong hebben... Naja we klussen maar gewoon door. Heb nog vier ovutestjes liggen. Die gebruik ik en dan nooit meer... Stomme dingen!
Hmm Natjes, dat is idd wel stom! Welke ovutesten gebruik je? * en ik had nog wel zo gehoopt dat je een leuk nieuwtje zou hebben, humeur zakt nog verder naar 0punt... *
Ik gebruik ovutesten van de babyboomshop..maar dit was de eerste en de laatste keer. Ik maak ze op en dan koop ik ze niet meer.... Stomme &$&@^%*$^*@ :x Had ook gehoopt dat het een leuk nieuwtje zou zijn... een ei ofzo..maar nee helaas. Misschien kan ik je humeur over 2 weken opkalefateren