Goedemorgen dames, Zou ik hier ook bij mogen? Mijn NOD is 15 augustus, dit weet ik heel zeker omdat ik ovutesten gebruik en een hele pijnlijke eisprong had deze maand. Wil echter pas gaan testen op de 20e.
@ pixie: ik heb foto's gemaakt van mijn schilderijtjes, heb er nu 2 van 50x50. Ik trek ze alleen niet over en teken ze uit vrije hand..ben het gelukkig nog niet verleerd, was 7 jaar geleden dat ik voor het laatst had getekend... Tot nu toe erg goed gelukt, vraag me alleen af wat ik met al die schilderijtjes moet zolang ik niet zwanger ben..., misschien verkoop ik ze wel particulier aan kennisen/vrienden ed.... Hier gisteravond nog een ovutestjes gedaan, negatief, dus of ik heb mijn ei gemist, of ik het een later ei en dus een korte lf....
Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3: Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie &female81, 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & Pandabeertje86 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & MamaY 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx & Nata & juulsrulez 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Nikky Ans & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel 177 passagiers voor de roze bus!! 8 Zwanger, 44 Ongesteld, 2 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 8 augustus - debsje1977 - noenie - missym 9 Augustus: - cin1979 15 Augustus: - zuurtje 17 Augustus: - JedidJah - Smallville 27 augustus: - Natjes 30 Augustus: - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - MilkHd - lautje1979 - Rianne80 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @Pandabeertje 86: heb je op de lijst gezet @mezelf: heb me op testmarathon gezet voor 27 augustus, (mijn verjaardag), wie doet met me mee?
meiden ik ga zo met hubbie naar zee nadat ik de paarden buiten heb gezet. Ik zal vanavond foto's van mijn schilderijtjes neerzetten! bye bye!
Ja, leuk, ben benieuwd! Ik wacht eigenlijk op female, die zou vanochtend testen.....! Hoop dat ze geen uitslaper is, want ik ben heel benieuwd!
hoop ik ook, is wel weer tijd voor roze, vinden jullie ook niet wat is het trouwens weer hondenweer buiten, yak
Het is inderdaad weer tijd voor wat roze, het is een veel te rode maand deze keer! En het weer.....Ik moet dadelijk met de hond weg, want mijn mannetje is ziek...ligt met griep in bed. Germ menneke.
aaach, moet jij de regen in... en mannetje ziek thuis. zomer is gewoon voorbij. onze kleine meid had gister diarree ( ik van de week) , nu nog hangerig
Ooooh, ook al diarree..dat heerst hier echt. Je wordt daar zo moe en sloom van! En als je kleintje het heeft, heb je de hele dag medelijden met het arme kind. Mijn zoontje heeft het ook pas gehad, maar die moest ook steeds spugen. Zo zielig!
goede morgen. female81 zou testen vandaag maar of ze dan online zou komen weet ik niet. mijn lichaam voelt nogsteeds alsof iemand mij heeft geslagen. En het is hier een pijnhoop in huis. zal ik even vandaag proberen opruimen staat sinds woensdag een afwas (die nu heeft opgestapelt) Vriend zei dat hij het zou doen.. moet ik dan echt het zelf gaan doen? ik snap niet waarom ze zo cruel zijn.. dat ik het of zelf moet doen of tientallen keer moet vragen....en dan ben ik een zeurpiet *zucht* dus female als je morgen langs komt en het staat er nog steeds.. weet je wie het heeft gedaan hahahaha.. ik doe het uit protest niet. @giegel wat raar van je ongi.. *knuffel* schiet ook niet echt op
female zei namelijk dat ik dan het eerste zou zijn die het zou weten (omdat ze morgen langs komt) dus misschien zou ze vanavond testen?
aaagg meid waar komt die pijn vandaan dan ? *KNUFF* en nee mannetje zien geen rot zooi de mijne is ook zo , en dan blijf ik het vragen en dan zeg hij ik doe het zo heus wel maar dan vergeet het het nog , en als ik het dan nog een keer vraag ben ik een zeur piet *mannen zucht*