Female zou vanochtend testen, maar ze had het superdruk, dus misschien dat ze het pas later hier op het forum kan vermelden....Ik hou het in ieder geval in de gaten!
Oh trouwens...ik wilde morgen een test halen na het werk, want ben nu ook misselijk, dus kan niet meer wachten, maar manlief wil liever nog even wachten...wat nu?!
Morgen een test halen en dinsdagmorgen testen. Hebben jullie beiden je zin. jij hebt morgen je test al en dan heb je ook gewacht
Gewoon een beetje zeuren joh! En als je testen van Etos of Kuidvat haalt, die zijn heel goedkoop, is dat ook geen reden tot uitstellen...
Hihi, ja, ik was al benieuwd hoe lang hij nog wil wachten! Maar misschien als ik hem de test laat zien als ik hem heb gekocht, krijgt hij ook de kriebels...
Ik voel me eigenlijk best een beetje zwanger, maar ja...dat komt misschien ook omdat ik al 10 dagen overtijd ben en de hoop zo groot is!
Ik ga denk ik morgen een test halen en dan dinsdagochtend testen.... En nu ga ik een boterhammetje eten met mijn kleine lieve jongetje. Tot vanavond!
Hallo allemaal, Hier temp vanmorgen laag, dus Ăłf vandaag al ei Ăłf morgen (gisterav positieve ovutest). Is idd zo raar de gedachte dat je nu vruchtbaar bent. Ik vind het maar knap dat je nog kan wachten Moontje, maar idd het compromis van zuurtje is wel mooi! Hup morgen test halen en dinsdag testen. Verder hier errug slecht weer, balen..
Nou nu is mijn ovu test weer lichter dan gister. Dus het was of dinsdag al, of toch gister. Gister had ik ook een beetje ei-pijn (tenminste, dat dacht ik), dus hoop echt dat t gister was. : Weet iemand hoe dat zit met tempen: Mijn vriendin heeft altijd 36.7, en ineens werd t 37.4. Dan is je ei toch geweest? Nu blijft t dus 37.4/37.3 en is nu al 4 dagen hoog. Blijft t hoog tot ongi, of is ze misschien zwanger?
ik ook op ei wachten. als het is moet ie morgen of overmorgen komen bij mij.. vorig cyclus en die daarvoor waren echt vroeg.. dag 11 of dag 12..dus vandaag ook even ovutest doen.. hopelijk mag ik nog even mijn lichaam besparen ...kan ie ietsjes herstellen nog hoop dat je je ei kan vinden
Wie gebruiken er eigenlijk allemaal ovulatietesten om te zien wanneer je ei is en ben je daar direkt mee begonnen (1e ronde) of later?
Ik vind het heel knap van je dat je kunt wachten Moontje. Nu maar hopen dat je man ook meteen wil testen als je de test gekocht hebt.
Ik niet. Zit pas in de tweede ronde. Misschien als ik over een half jaar nog niet zwanger ben, dat ik het dan probeer. Voor nu eerst maar eens kijken of het zo wil lukken
ja bowen ik gebruikte eerste ronde ovutest, maar meer voor de bevestiging van wat ik dacht mijn ei was.. en het klopte.. of het klopte weet ik niet. heb 3 gedaan. 2 dagen streep dikker dan controle streep. of de ovu test zijn werk goed heeft gedaan weet ik dus niet.. maar vandaag ga ik dus testen en wil eigenlijk het dan gaan bekijken hoe het eruit ziet ook na mjin ei.. dus een serie maken. 2 dagen geleden een test gedaan maar die bleef wit (T en C streep) en had geen zin weer te doen. gisteren ook eigenlijk niet over nagedacht.. was een wazige dag haha..
Ik ben nu eigenlijk pas in de tweede ronde maar de ronde voordat we "echt" begonnen heb ik een maand die testjes gebruikt om te kijken hoe ze werkte en te kijken of mijn lijf werkte zoals ik een beetje dacht (mijn cyclus varieert nogals eens, schommelt tussen de 28 en 35 dagen met een gemiddelde van 33 dagen). Dus voor kindje nummer drie laat ik niks aan het toeval over en klus ik gewoon bewuster dan eerst Dus om je vraag te beantwoorden, ja al vanaf ronde 1
Goedemiddag dames Weer lekker uitgeslapen, had zo'n heftige droom over dat ik bevallen was, het was zo realistisch dat het eng was en ik had echt ff een tijdje nodig om bij te komen. Zelfs de naam die ik in mijn hoofd heb voor een meisje had ik ook gegeven, het was ongelooflijk! Ik heb deze droom nog nooit eeder gehad, dus ik hoop natuurlijk op een voorspellende Alles goed verder hier?
dank je meiden voor de compliment over de schilderij ga vandaag weer wat maken.. ik moet zo nodig plassen maar wil ovutest doen en volgens mij zit er nog niet genoeg tijd tussen ... laatste drinken was om 10.30 ... kan ik nu al testen?