Dat is nog eens een duidelijke test, gaaf hoor! En dat draakje, wat mooi getekend! Ik kan echt niet tekenen, wou dat ik dat zo mooi kon!
oh ja dat is heel leuk. ik heb ornamentjes van draakjes uit eieren komen. je dozen staan klaar. is 1 meduim (verhuis) daos, en twee kleinere dozen.. ik heb geprobeerd te tellen.. is wel meer dan 100 boeken.. of het 150 zijn weet ik niet. maar zitten zoals ik al zei mogelijk boeken tussen die je vriend niks aan heeft..(oud computer) maar heel veel waar hij zeker gek van zal worden.. hahaha las net dat je ook je eigen bedrijf hebt, komt goed uit.. veel boeken over bedrijfs strategie enz
mooi testje zeg hahha en mooi tekening .is het nagetekend of zelf getekend? is zeker mooi voor een jongetjes baby kamer hahaha
Een week geleden heb ik voor het laatst getest..ik durf eigenlijk niet meer, gezien ik al eerder een cyclus heb overgeslagen..
goedemorgen.. gaap! @female: jiiiiiiiiihoeeeeeeee gefeli!!! hoera! eindelijk weer roze!!! geniet, en veel geluk!! mooie tekening trouwens. dat is zwelgje van olie beer bommel he. @pixie: ook mooie tekening! ik kan het zeer waarderen dat in de augustBUS ook creatieve en artistieke mEIsjes zijn! liefs klingel
@hey pix.. gaat wel goed hier maar ben megamoe na superdrukke/zware werkdagennachten... ik heb de kunstacademie gedaan, dus ik mag zeker wel een creabea heten.. nou ja liever een artistiekeling; creabea associeer ik meer met macramé en pottenbakken en 3d-kerstkaartjes maken enzo niks mis mee maar toch anders dan schilderen/beeldhouwen/fotografie enzo! doe er nu veel te weinig mee; het atelier wordt zwaar verwaarloosd. tijdgebrek! vandaag vrij, misschien eens even uitleven op het doek! of toch gewoon op de bank vegeteren met een pot thee en verplicht mee kijken met vriend naar olympische spelen liefs klingel
oh wat leuk zeg jammer dat het verwaarloosd word.. heb je al veel gemaakt? een website met je portfolio of zo?
Het heeft doorgezet, dus ben toch echt niet zwanger. Kreeg vanochtend vreselijk krampen en daarna zette het door.
female yessssssss GEFELICITEERD!, die test spat er vanaf, joh, hartstikke mooi, super!Geniet ervan heel leuk lief draakje zeg, mooi getekend! giegel, jammer, maar gelukkig zekerheid en vol frisse moed naar de volgende ronde!