heb geen website; ben al blij dat ik dit forum een beetje snap, erg he! wel een atelier vol doeken/dozen met werk/echt onwijs veel. maak grote schilderijen hoewel ik juist illustratie heb gestudeerd (1x raden wie mijn geboortekaartje gaat ontwerpen heheheh ) naast kunstacademie is horeca ook een passie, en die heb ik de laatste jaren bewust voor laten gaan. maar het gaat zich wel weer keren want ik vind mijn huidige baan supergaaf maar veel te zwaar. plan is: zwanger worden! minder werken! meer kunsten! en na de bevalling kom je nergens meer aan toe *gniffel*
Zal je zien dat we met z'n allen in die kleine wandelwagen terechtkomen Allemaal roze volgende maand \/
@Female: gefeliciteerd! Jippie.. @Giegel: BALEN dat het toch heeft doorgezet. Wat betreft temperaturen: (als ik het goed heb) je temperatuur stijgt na je eisprong en moet minstens 2 of 3 dagen 0.2 hoger zijn dan ervoor. Je temp kan hoog blijven tot aan je menstruatie. Dus een hoge temp is wel een goed teken, maar hoeft niks te betekenen. Als je zwanger bent blijft je temp hoog.
nou ik gooi het toch nog op deze maand hoor... Liever eerder dan later... Ja ik ben nog steeds in de race. Ik begin de echte naderende NOD klachten te voelen. Ik heb er alleen veel hoofdpijn bij... Zal waarschijnlijk de stress zijn. Morgen gaat hubbie praten over een hypotheek en dan misschien in december een nieuw huis
nee, in enschede. maar in groningen heb ik ook gestudeerd! superstad. en hou eens op met enge dingen zeggen over allemaal in die bolderkar! :x wat is het stil hier trouwens! waar is iedereen! :
ik heb mijn temp weer ff bijgewerkt. Ik heb echt duidelijk een ei gehad. Mijn temp is vanmorgen gedaalt en gisteren was hij ook al lager... Ik hoop dat het alleen maar een nestelingsdip is en anders wordt ik snel echt ongi. Ik merk wel dat mijn buik aan het rommelen is en dat ik zo nu en dan krampjes heb dus het is weer
super plan toch ik ga ook wel een poging maken om mijn eigen geboortekaartje te maken (vriend ook), maar tja ik ben snel niet tevreden over dingen die ik maak.. dus er gaat zeker veel geontwerpt worden hahaa
Oke, de vippers gaan de wandelwagen allemaal in, maar blijven stiekem in de bus waar jij ook bent blijven zitten! Ga duimen dat het raak is en dat het lukt met de hypotheek!
female: jaaaaaaa, gefeliciteerd!!. Mooie test, toch goed om iets na NOD te testen dus! Ik vind je tekening trouwens heel erg leuk en mooi, knap gedaan hoor! Ik ben zelf niet zo crea, ben meer van schilderen op nummer, lol. Klingel: ik vind Groningen ook een superstad. Heb daar eerste date gehad met mijn mannetje, gewoon omdat we allebei groningen zo leuk vonden. En dat voor een Randstadter, haha.
Ik woon al m'n hele leven in Groningen en heb vlakbij Minerva gewerkt En tja die bolderkar, als het volgende maand toch raak is dan neem ik die op de koop toe. Maar blijf dan wel stiekem op m'n vipplaats in de bus zitten :-$
Testje wagen? Volgens je eerste berkening zou je morgen je NOD hebben en als je volgens FF al vier dagen overtijd bent, zou je positief kunnen testen. Of hou je je cyclus aan van 47 dagen?
Passagierslijst NOD augustus 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 19 : Tischa82 & MamaY 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx & Nata & juulsrulez 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh 29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Nikky Ans & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel 184 passagiers voor de roze bus!! 9 Zwanger, 47 Ongesteld, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag TESTMARATHON 7 Augustus: -IMD 8 augustus - noenie - missym 9 Augustus: - cin1979 15 Augustus: - zuurtje 17 Augustus: - JedidJah - Smallville 30 Augustus: - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - MilkHd - lautje1979 - Rianne80 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Zo, pietlut is klaar.
Hé meiden, hier nog geen ongi, maar ook geen posi test, ga straks testen met een clearblue digitaal, dan weet ik het tenminste zeker. Opeens vertrouw ik die testjes die ik heb gedaan niet meer. En anders ga ik ook mee in de bolderkar, die kunnen we trouwens toch ook zo de bus in rijden? xgabyx: over je hond, ik weet niet wat voor hond het is maar die van ons had last van grasallergie. Ik weet niet meer precies hoe het zit, maar volgens mij is het daar nu ook wel de tijd voor.