@pixie: ja, vlakbij minerva gewerkt? mooie academie is dat. @milkh: wat gaaf je eerste date daar, als randstadters! het is echt een coole stad he. niet te groot niet te klein, dus veilig gevoel, en veel kunst cultuur uitgaan culinair en heeel veeel blije studenten! man wat heb ik veel voetstapjes liggen in bv de kar en in vera! @jedid: nou moet je het niet gekker maken! van lange cyclus tot kwijt ei tot nep-ongi tot stiekum misschien toch ei tot nieuwe nod tot ouwe nod tot overtijd! dokter klingel zegt: in uw geval gaat het cliché echt op dat de tijd het zal leren en tot die tijd is kalmte geboden! maakt uzelf niet kierewiet! maar nu ben ik toch wel erg benieuwd wat er in jedidbuik gebeurt allemaal!
FF gaat uit van mijn gemiddelde cyclus en dat is 37 dagen. Omdat mijn ei errug laat was heb ik daar 14 dagen bij opgeteld... dus
ik heb niet eens een test... whahaha en zelfs al zou ik hebben dan test ik nog niet, want ik heb mij ei net een week geleden gekregen... veel te vroeg om te testen dus...
erhm het is mijn 6de ronde... geduld wordt gekweekt waar je bij staat... ooh dat doet me denken...*loopt naar de kast*... nu snap ik het Oops sorry meiden de blikjes geduld zijn op.... ik vul ze even bij...
@jedid: kwas even bij kleintjegeerestein: leuk hoor! zag daar ook je tempkaartje! ik vroeg me alleen af wat ff zegt als de hele lage 'discarted' temp weg zou zijn, geeft ie dan nog steeds ei aan? niet om je hoop weg te nemen maar uit nieuwsgierigheid (en ja ik ben misschien beetje bezorgd aangelegd) ik hooooop echt dat ei geweest is, zeker met dat superkluspartoon van jullie! (gek eigenlijk om dat zo te weten van elkaar he hihihi) anyway, de blikjes gejidduld mag je wel weer flink bijvullen ja want vanaf volgende week ben ik ook weer helemaal *paranoia* hoewel, ik heb geen gevoel ofzo van YES. maar dat kan ook door afgelopen dagen komen... droomde vannacht wel dat mn vent eraan kwam met een posi zwangerschapstest van mij, hij zei daarbij 'we zijn dus wel zwanger geweest' weird zo en nu spelen in tuin met katjes! *zoef*
Speel ze... kijk zo wel weer ff op mijn site, want ik heb nu een update...oké die ben ik aan het schrijven, met een nieuwe tempkaart...
@cin1979 Spannend dat je zo gaat testen duim voor je hoor meis. Heb zelf net een matcare test gedaan en negatief verder wel redelijk wat slijmverlies maar voel me verder prima.
jep, op dag 32. but, dat is op basis van de lage temp van die dag, dat open rondje zegmaar! ik vroeg me af of, als je die temp zou weghalen, hij dan nog steeds (daar) een evt ei zou aangeven?
ja ikheb die hele lage temp weggehaald... jij praat volgens mij over een hele oude kaart... kom ff over 5 min nog een keer kijken dan zie je de beide kaarten...
jedid, ik kijk naar je kaartje van deze maand. de lage temp van dag 34 is volgens mij ook de reden dat ff je ei daar aan geeft als je de temp zou weg halen, of op normale temp (als je bv normaal had geslapen bv) zou zetten, geeft hij dan nog steeds ei aan? of springt hij dan naar dag 31? ik zag dat ik voorkom in je blog heheheheehehh ik ben 'iemand' mooi zeg! hoop niet dat je vindt dat ik me er (kritisch) mee bemoei, bedoel het goed. en: als ei inderdaad eerder is, dan is.... testen ook eerder. GIL!
Ok, test gedaan en de "NIET" was overduidelijk. Ik neem dus maar weer plaats op het wachtbankje, geen ei maar ongi zoeken...
trouwens waarom geeft ie op dag 31/32 een twijfellijn? ivm met de 'discarted' temp van 34? vul op dag 34 eens je normale temptijd in? even om te zien of ff het dan wel vast zet als ei? ik denk dat ei mooi eerder is geweest! 8) *geeft jedid schouderklopje en een beker earl grey thee en een earl grey wachtkoekje*
hij geeft dan dag 32 aan...ja ik wil je wel ff noemen, maar nog niet met naam en toenaam... dan moet je maar lid worden ... ik ben heel erg blij met je kritische bemoeizucht... eindelijk iemand die niet me probeert over te halen om te gaan testen...